וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לרילוקיישן בחו"ל? מה אסור לכם לשכוח לפני הכל

19.7.2016 / 7:36

לכל מדינה יש חוקים ותעריפים משלה בכל הנוגע לשירותי רפואה ובחלק מהמדינות השירות הרפואי הוא פרטי ולא ממשלתי ומי שלא ירכוש ביטוח רפואי מראש, יצטרך לשלם מכיסו על כל טיפול

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף דיוויד שילד

בשנים האחרונות, חלה עליה משמעותית במספר הישראלים אשר מעתיקים את מגוריהם לחו"ל למשך תקופה ממושכת. מעבר זה, המוכר גם בתור רילוקיישן, מצריך היערכות מיוחדת במספר רב של היבטים: מגורים, מוסדות חינוך לילדים, ויזות עבודה או לימודים, תיאומים מול רשויות ומוסדות פיננסיים בארץ ובחו"ל והחשוב מכולם-ביטוח רפואי.

כולנו נולדנו עם כרטיס של קופת חולים בכיס האחורי ורגילים לקבל שירות רפואי בכל מצב ובכל מקום לאורכה ולרוחבה של ישראל.

אך בחו"ל המצב שונה, לכל מדינה יש חוקים ותעריפים משלה בכל הנוגע לשירותי רפואה ובחלק מהמדינות השירות הרפואי הוא פרטי ולא ממשלתי (לדוג' ארה"ב) ומי שלא ירכוש אותו מראש, יצטרך לשלם מכיסו על כל טיפול, ולכן בחירת ביטוח רפואי מתאים הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בהצלחת המעבר ובהבטחת שקט נפשי בזמן השהות בחו"ל.

אילן גת, מנכ"ל DavidShield, מסביר כי ביטוח נסיעות לחו"ל משמש אך ורק למקרי חירום ובמידת הצורך מחייב את חזרתכם לארץ על מנת לקבל המשך טיפול. לכן, כאשר מדובר במעבר לחו"ל מומלץ לרכוש ביטוח רפואי לרילוקיישן טרם הנסיעה שיבטיח שתהיו מכוסים בדרככם החדשה החל מהיום הראשון.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף דיוויד שילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully