וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח של נפאל: החילוץ הדרמטי שזכה למחמאות מהעולם כולו

11.8.2016 / 7:38

מדוע יש חשיבות לעשות ביטוח רפואי בחו"ל לתינוקות, לילדים ולמבוגרים, ואילו טיפולים שניתן לקבל באמצעות הביטוח?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף DavidShield

רבים שמעו על הסיפור עוצר הנשימה, בו חולצו מרעידת האדמה בנפאל עשרות תינוקות שנולדו בהליך פונדקאות להורים ישראלים. החדשות הדרמטיות שהודיעו על הרס בקנה מידה היסטורי, הולידו מבצע חילוץ יוצא דופן שכלל הוצאת מטוס מיוחד שחילץ את התינוקות ואת בני המשפחות מרעידת האדמה הקטלנית.

התינוקות שהיו באותה העת פגים ובני משפחותיהם, ניצלו באמצעות מטוס חילוץ, ובשל הצלבת מידע נמרצת ויצירת קשר עם כל הגורמים הרלוונטיים דרך טלפונים לווייניים. החילוץ כלל גם אספקת מזון מיוחד לתינוקות באופן בהול, עריסות חימום וציוד מיוחד שמתאים לפגים.

אחד הגורמים שסייע להצלת התינוקות הוא היותם מבוטחים בביטוח בריאות בחו"ל של DavidShield. חייהם של התינוקות ובני משפחותיהם ניצלו בעיקר בשל המחשבה וההוצאה לפועל המהירים של חברת הביטוח DavidShield, המטוס של DavidShield ושל מד"א היה המטוס הראשון בעולם שהגיעה אל נפאל, ואנשי הצוות שהגיעו איתו מטעם חברת הביטוח, חילצו אנשים והעניקו טיפולים ראשוניים ומצילי חיים במקום.

הצעד של חברת DavidShield שהוציאה מטוס חילוץ אל התינוקות, היה צעד יוצא דופן ולא שגרתי מצד חברת ביטוח בריאות בדרך כלל.

אילן גת, מנכ"ל DavidShield, המתמחה בביטוח רפואי לישראלים בחו"ל, מספר כי למרות שמטוס חילוץ לא היה כלול בביטוח ועלה כסף רב לחברה, המחשבה כי חייבים להחזיר את התינוקות הביתה בריאים ושלמים – היא המחשבה שהנחתה את צוות הביטוח.

עוד יספר גת על החשיבות של ביטוח רפואי בחו"ל לתינוקות, לילדים ולמבוגרים, על טיפולים שניתן לקבל באמצעות הביטוח, וסוגי ביטוח הבריאות לשוהים בחו"ל שהות קבע ארוכה או הורים בהליכי פונדקאות חייבים להסדיר.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף DavidShield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully