וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרפורמה שתוזיל לנו ב-20% את עלויות אחזקת הרכב

14.8.2016 / 15:38

בשורה צרכנית? "מהיום, אנחנו נקבע איזה רכב לרכוש ומאיזה יבואן, באיזה מוסך נתקן אותו ובאיזה שמאי לבחור", אומר יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף איגוד המוסכים

"תאבד את אחריות היצרן אם לא תבוא אלינו" או "תאבד את הזכות לרכב חליפי ולהנחה בהשתתפות העצמית" הם משפטים שכמעט כל בעל רכב בישראל שמע במהלך חייו, אך כניסתו לתוקף של חוק רישוי שירותי הרכב שעבר במליאת הכנסת בסוף יוני 2016, עתידה לעשות שינוי ומהווה בשורה צרכנית עבור כלל הציבור.

מטרת הרפורמה היא לטפל בכשלים של שוק הרכב בישראל שמאופיין בהיעדר תחרותיות בכל הנוגע לייבוא רכב חדש ומשומש, סחר ברכב משומש, סחר בחלקי חילוף לרכב, יחסי יבואן ומוסכי השירות, שמאי רכב ומוסכי הסדר של חברות הביטוח וצפויה להוזיל את עלויות הרכישה והאחזקה של רכב ב-20%.

כיצד זה יקרה בפועל? מהיום, אנחנו נקבע איזה רכב לרכוש ומאיזה יבואן, באיזה מוסך נתקן אותו ובאיזה שמאי לבחור. רונן לוי, יו"ר אגוד המוסכים, מסביר כי יש כאן פתח לשינוי משמעותי עבור כולנו. למשל, כל מי שרוכש רכב חדש בצינורות השיווק האלטרנטיביים כגון: יבוא אישי, יבואן זעיר או מקביל עדיין ייהנה מאחריות יצרן הרכב.

כמו כן, כל בעל רישיון להפעלת מוסך מחויב להציע ללקוח יותר מסוג אחד של מוצר תעבורה ומחיריהם יהיו גלויים ושקופים, ונציגי חברות הביטוח אינם רשאים להתערב בהחלטת המוסך או שמאי הרכב על תיקון או התקנת חלפים. בשורה התחתונה? הרפורמה נועדה להעניק לנו חופש בחירה צרכני ומהיום אל תתנו לאף אחד לאיים עליכם שתאבדו את הזכות לאחריות יצרן או לרכב חליפי.

לפרטים נוספים לחץ כאן
לעמוד הפייסבוק לחץ כאן

Family Guide בשיתוף איגוד המוסכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully