וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הזמנת הפלגת נופש

17.8.2016 / 7:08

שירות, בילוי, תוכן וזמינות - בזמן שהגלים מתנפצים על האוניה, הגיע הזמן לנפץ גם כמה מיתוסים שקשורים לחופשות והפלגות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

הסופר הצרפתי (כתב את "הנסיך הקטן" והיה גם טייס) אנטואן דה-סנט אכזופרי כתב פעם כי "אם אתה רוצה לבנות ספינה, אל תעודד אנשים לאסוף עצים ואל תיתן להם משימות ועבודה. במקום זה למד אותם לכסוף למרחב האינסופי של הים".

רובנו, כנראה, לא נידרש לבנות ספינה, אך בכל שנה יותר ויותר ישראלים מגלים את אהבתם למרחבים של הים, ואם אפשר - אז לעשות את זה ברמה של 5 כוכבים. ולמה לא? חברות שיט בינלאומיות מציעות כיום קרוזים בכל רחבי העולם וניתן להגיע ליעדים יוצאי דופן ביופיים כמו אלסקה, הים הבלטי, הפיורדים, איי בהאמה, הקאריביים ואפילו לחופי הים התיכון.

בזמן שהגלים מתנפצים על האוניה הגיע הזמן לנפץ גם כמה מיתוסים שקשורים לחופשות והפלגות. ראשית - בניגוד לדעה הרווחת, הגיל הממוצע של הנוסעים בהפלגות ירד בשנים האחרונות ל-45 וכולל זוגות צעירים ומשפחות. השירות בהפלגות הוא 24/7 וכולל שפע אפשרויות של אוכל, בריכות, פעילויות לילדים והופעות, ומחיר חופשת שיט בקרוז יוקרתי אינו יקר יותר מכל חופשה אחרת באותם הסטנדרטים.

מני רפפורט - סמנכ"ל במשרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספר כי מדובר בחוויה תיירותית שונה מכל חופשה אחרת. קרוזים בחברת שייט בינלאומיות יוצאים רק מחו"ל ומדובר בתחום תיירות יחסית חדש בארץ, עם המון היבטים שצריך להכיר ולהיערך אליהם מראש, כדי למצות את חווית השיט במלואה.

לפי הכללים היבשים, תושב ישראל יכול להזמין קרוז רק בארץ, הזמנה באתר אמריקאי למשל, עלולה להוביל למצב בו תידרשו לשלם השלמת מחיר ומסים. לכן, מומלץ תמיד להיעזר בשירותיו של יועץ תיירות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל.

בזכות היכרותו המעמיקה של יועץ התיירות בתחום, והשירות האישי שהוא נותן, תוכלו לכוון את החופשה והתקציב לפי רצונכם ולהימנע מתשלומים מיותרים.

אם אתה רוצה שאנשים יצאו לחופשה על אוניה, אל תיתן להם להתעסק בבירוקרטיה של הזמנת שיט; למד אותם לאהוב את המרחב האינסופי של חופשה על הים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully