וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיער מלא אחרי גיל 40: טכנולוגיה ישראלית לטיפול ביתי

19.12.2016 / 6:58

פטנט עולמי עתיד לכבוש את העולם - מכשיר לשימוש ביתי הפותר את בעיות הנשירה המוגברת, הדלילות וחוסר החיוניות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף דימדיקו

נשים רבות מרגישות ששיערן מאבד מחיוניותו ועוביו אך לא מוצאות פתרונות - הספר מוצא דרכים להסתיר, הרוקח ממליץ על תכשירים, קליניקות מציעות טיפולים, אך למען האמת - השיער כבר לא כפי שהיה פעם. סטארט אפ ישראלי בראשותו של פרופסור דב אינגמן מהטכניון קובע שלא עוד - בעיות השיער אינן גזירת גורל וניתן לפתור אותם טיפול ביתי קצר בעזרת מכשיר טכנולוגי.

Hairegen classic, מכשיר חדשני המוגן בפטנטים משלב מספר פעולות בו זמנית (פעולה ביוכימית, מכנית וחשמלית) ומאפשר לנשים לעצור את נשירת השיער, לעבות את השיער הקיים ואף לעורר את זקיקי השיער הרדומים להצמחה מחודשת.

טיפול עצמי קצר של 5 עד 8 דקות ביום - כתוספת לשיגרת הטיפוח היומית והשיער חוזר לקדמותו. ממש כמו שמירה על בריאות השיניים באמצעות צחצוח, או על עור הפנים באמצעות קרם לחות גם שיערך זקוק לתשומת לב.

וזה לא הכל/ חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות בע"מ, המשווקת את Hairegen classic בישראל, מעניקה לכל לקוחה התחייבות להצלחה - 30% שיפור מצרפי בעיבוי השיער וגידול בכמות השיער בתוך ארבעה חודשים. היה ובבדיקת מעבדה עולה כי אין שיפור כמובטח? מחזירים את המכשיר וכספנו מוחזר חזרה במלואו.

אז אפשר להמשיך ולהגיד "שמה שעוצר את הנשירה זו הרצפה". ואפשר להאמין בגאונות הישראלית ובחברה שהחליטה לתת לכל אחת ואחת מאתנו אפשרות לרכוש מוצר טכנולוגי ללא סיכון והבטחת ביצועים מלאה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully