וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנתי ונוח: הפתרון המדויק שיתאים את הנעל לרגל

27.9.2016 / 6:40

ההתלבטות בין אופנתי לנוח, יכולה להסתיים באמצעות פתרון אחד פשוט, תיקון והתאמת נעליים, תהליך בו נאספים נתונים אישיים על מבנה כף הרגל והנעל דרך אבחון מקיף

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אבידור

כמעט בכל יום אנו עושים את הבחירה בין הנעל הנוחה והפחות מחמיאה לבין הנעל המעוצבת שמקנה לנו מראה אופנתי ומתוחכם. מצד אחד נרצה שיהיה לנו נוח, ומצד שני אנו רוצים להפגין נוכחות ואמירה עם נעל מעוצבת, שמעניקה לנו בטחון עצמי ומפגינה את סגנוננו האישי.

ההתלבטות בין אופנתי לנוח, יכולה להסתיים באמצעות פתרון אחד פשוט, תיקון והתאמת נעליים, תהליך בו נאספים נתונים אישיים על מבנה כף הרגל והנעל דרך אבחון מקיף. לאחר האבחון, נעשה שינוי במבנה הנעל, המסייע בהתמודדות עם חוסר איזון ועם קשיים וכאבים כתוצאה מהליכה לא נכונה.

באמצעות התאמת נעליים הנעשית במעבדה ביומכנית, בה נבדקת התנועה של כף הרגל, ניתן לשלב בין נוח לאופנתי תוך פיזור לחצים באמצעות סנסורים והתאמת מדרסים גם לנעליים האופנתיות והמעוצבות ביותר.

רן אבידור, מנכ"ל רשת 'אבידור, מדרסים ונעלי נוחות', מסביר כיצד תוכלו לקבל תוצר סופי מושלם באמצעות התאמת נעליים מכל מותג, על ידי מומחים שישדרגו וישנו אותן בהתאם לכף רגלכם.

עוד יסביר רן אבידור על היתרונות הייחודים של המעבדה לניתוח תנועה ברשת 'אבידור מדרסים ונעלי נוחות' בה מתבצעות הבדיקות. למעשה, כל נעל יכולה לעבור שדרוג משמעותי ולשלב בין עיצוב לנוחות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully