וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמים בלילה: תשכחו כל מה שידעתם על מערכת בית חכם

21.11.2016 / 7:17

מערכת בית חכם האלחוטית מאפשרת שליטה על מספר התקנים בודדים, כאלה שנמצאים בשימוש יומיומי, ולא מחייבת רשת אינטרנט חיצונית

Family Guide בשיתוף גרבר הום

אנשים רבים נוטים לחשוב שכל התקנה של מערכת בית חכם היא יקרה ומסובכת. אז נכון, יש התקנות שהן מורכבות ויקרות יותר, אך כמו בכל דבר בחיים, גם בבית חכם אפשר להתחיל בקטן ולהתפתח.

יש כיום פתרונות בסיסיים שהם כלכליים ונבונים מבחינה צרכנית, גם מבחינת עלויות ההתקנה וגם מבחינת החיסכון העתידי בחשמל. דבר ראשון, הודות לטכנולוגיה אלחוטית – Z WAVE המתקדמת ניתן להתקין מערכת בית חכם מבלי לשנות את תשתיות החשמל הקיימות ולחצוב בקירות.

מערכת בית חכם האלחוטית מאפשרת שליטה על מספר התקנים בודדים, כאלה שנמצאים בשימוש יומיומי. האפליקציה הייעודית לבית חכם מאפשרת שליטה מתוך הבית גם ללא רשת אינטרנט חיצונית.

למשל, שליטה באמצעות לחיצת כפתור אחד על כל התריסים בבית או מעגלי התאורה בסלון. בנוסף, ניתן גם להתקין מערכת מולטימדיה בסיסית אשר מאפשרת שליטה וסנכרון של כל התקני הווידאו והאודיו בבית באמצעות אפליקציה.

נאור גרבר, סמנכ"ל Gerber Home - תכנון והתקנת פתרונות תקשורת מתקדמים, מסביר כי בשנים האחרונות, התחרות בין יצרני מערכות השליטה של בית חכם הובילה להוזלה משמעותית במחירי ההתקנים וחלקם מודולריים וכיום ניתן לאבזר דירת ארבעה חדרים במערכות של בית חכם בכמה אלפי שקלים בודדים.

רבים מהשינויים החיוביים בשוק מערכות הבית החכם נובעים מהמעבר לטכנולוגיה אלחוטית בקוד פתוח בשם Z-WAVE בעלת התקן הבינלאומי. היא נחשבת כיום לטכנולוגיה המובילה בעולם בתחום הרשתות האלחוטיות לבית חכם והיא פועלת בתדר ייעודי שמונע הפרעות תקשורת, עובר דרך קירות ממ"ד ומבטיח קצב מהיר ואמין של העברת נתונים.

הקוד הפתוח מאפשר 'דמוקרטיזציה' של הבית החכם ומאפשר לרכוש עם הזמן מוצרים חדשים ומתקדמים שיתקשרו עם ההתקנים הקודמים ומבלי לשנות את התשתית הקיימת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף גרבר הום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully