וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש המדע: הפרופ' שחיפש למנוע נשירה ומצא סטראט אפ

18.10.2016 / 7:02

לבלום את תהליך ההתקרחות והנשירה, לעורר את זקיקי השיער המצויים ב"תרדמת" להצמחה ולעבות את השיער הקיים - אם היי טק הישראלי יעמוד במשימה?

Family Guide בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

מה לא נאמר ונכתב על ההיי טק הישראלי? אחד התחומים החמים בשנים האחרונות הוא הנדסה ביו רפואית, ואחד התחומים החמים בו היא פתרונות המבוססים על ריפוי עצמי (כלומר טכנולוגיות הגורמות לגוף לרפא את עצמו).

חברה ישראלית שכזו הצליחה לשבור את המוסכמות והביא פיתרון לבעיה שמטרידה מאות מליוני אנשים בעולם - שימור השיער ומניעת התקרחות. סטרט אפ פילוגי'קס הישראלי בהנהגת פרופסור דב אינגמן מהטכניון הצליחה לפצח את הקוד לטיפול ביתי בתחום המטריד רבים מאתנו בשל גנטיקה, הפרעות הורמונאליות, גיל ועוד.

פרופסור אינגמן חיפש פיתרון לבעיית ההקרחה ממנה סבל וכאשר לא מצא כזה שהניח את דעתו, החל במחקר שתכליתו מציאת פתרון בעייתו האישית. לימים הפכו הרעיונות בראשו של פרופסור אינגמן לחברת סטארט אפ שפיתחה מכשיר לשימוש ביתי בשם "הריג'ן קלאסיק" המבוסס על טכנולוגיות המוגנות במספר פטנטים. שימוש במכשיר מניב תוצאות מדהימות, יתרה מכך, השיפור בר מדידה ויתרונות הגלומים במכשיר עולים על שאר הפתרונות הקיימים.

המכשיר בולם את תהליך ההתקרחות והנשירה, מעורר את זקיקי השיער המצויים ב"תרדמת" להצמחה, מעבה את השיער הקיים, משפר את בריאות הקרקפת, מונע שומניות יתר בקרקפת ועוד.

אהוד רפאלי מנכ"ל דימדיקו טכנולוגיות רפואיות בע"מ, שמשמשת כנציגתה של פילוגי'קס בישראל, מסביר כי מתוך אמון מלא בטכנולוגיה ובתוצאות השימוש בו הוא מעניק ללקוחותיו אפשרות להנות מ'הבטחת ביצועים' - כלומר לקוח שהשתמש ולא קיבל תוצאות יכול להחזיר את המכשיר ולקבל את מלוא כספו בחזרה.

"חשוב היה לנו להקרין ללקוחותינו עד כמה אנו בטוחים בתוצאות ובמקביל לקבל מידע אמין מאלפי הלקוחות הרוכשים אודות אחוזי השיפור בצמיחת השיער בכל פרמטר אפשרי".

ואולם, חדשנות ה"הריג'ן קלאסיק" לא מסתיימת רק בטכנולוגיה, קונספט המכשיר הינו שימוש עצמי יומי של דקות ספורות בבית, שלושה מנגנוני טיפול בו זמנית, שימוש חיצוני, העדר תופעות לוואי, מתן פידבק למשתמש על איכות השימוש ותיעוד השימוש, נוחות השימוש ועוד.

חברת פילוגי'קס קיבלה הצעות רכישה בעשרות מליוני דולרים וסרבה. בינתיים היא שומרת את מטרתה להוציא לעולם טכנולוגיה מושלמת.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully