וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עניין של גיל? מדוע השיער שלנו נושר ואיך מונעים התקרחות

15.11.2016 / 7:12

שיער מלא ושופע הוא סימן לנעורים ושיער מדולל וקרחות הינם לרוב מנת חלקם של המבוגרים. למה זה קורה ומה הפתרון שימנע נשירת שיער?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

השיער שלנו מושפע מהגנטיקה ומהנזקים הסביבתיים עוד לפני ששאר חלקי גופנו מצביעים על הגיל הביולוגי שלנו. קמטים וקמטוטים מתחילים בגיל שלושים לערך, רפיון עור הפנים והגוף מתחיל להיראות בגלאי 34 ומעלה, איכות הראייה משתנה בעיקר בגלאי 40 ומעלה. אך שיער ראשנו, המלא, האיכותי, השופע - משתנה מגיל 20.

הנשירה גוברת, איכות השיער משתנה משיער עבה לשיער דק ופלומתי, אט אט מופיעים סימני דלילות והתקרחות. האם זו בעייה בריאותית? לרוב לא. האם חלילה מדובר על מחלה? גם כאן אותה תשובה, אבל בהחלט מדובר על תופעה המשפיעה על המראה החיצוני. שיער מלא ושופע הוא סימן לנעורים. שיער מדולל וקרחות הינם לרוב מנת חלקם של המבוגרים.

הפתרון הטכנולוגי של חברת "דימדקו טכנולוגיות רפואיות בע"מ", משווקת מכשיר Hairegen-classic בישראל, מבטיח טיול מונע הזדקנות לשיער ומעלה בשליש כמעט את כמות ועובי השיער בארבעה חודשי שימוש.

המכשיר, שפותח בטכנולוגיה ישראלית, מטפל בנשירת השיער ובהצמחה מחודשת של שיער. השימוש הינו פשוט ויכול להתבצע בבית או בעבודה. 5-8 דקות שימוש ביום במכשיר מוביל לתוצאה המובטחת. היה והתוצאה נמוכה מהמובטח, מחזיר הלקוח את המכשיר ומקבל את כל כספו חזרה. עובדה זו מעניקה ללקוחות שעד כה התמהמהו, לקוחות שניסו טיפולים אחרים שלא עמדו במדדים - לצאת בידיעה ובהרגשה בטוחה ברכישתם את טכנולוגיית Hairegen-classic הייחודית.

האם לגיל יש השלכה על תוצאות פעולת המכשיר?
לאיבוד שיער בגיל צעיר או מבוגר יותר השלכות שונות. בגילאים הצעירים יותר אבדן שיער, שיער דליל או התקרחות משפיעים על הביטחון העצמי, על תחושת הערך העצמית, על הביטחון החברתי.

בגלאים המבוגרים יותר ההשפעה נוגעת בתחומים נוספים כגון תחושת הזדקנות, אבדן הנעורים, הביטחון התעסוקתי ותחושת איבוד האיכות האסתטית אליה הורגלנו. בשני המקרים, גם בגיל הצעיר ויותר, גם בגיל המבוגר יותר, הHairegen-classicמעניק אפשרות להצמחה מחודשת של שיער. נכון, ככל שנקדים לטפל בבעיה כך ייטב. שורשי השיער שלנו מאבדים מחיוניותם עם השנים.

שורש שיער שחדל מלפקד כליל לא יחזור לתפקד שוב. אך שורש שיער שנכנס לתרדמת בהחלט ישוב להצמיח שיער מחדש לו רק יקבל את הטיפול הנדרש. פעולת המכשיר גורמת לריפוי עצמי של עור הקרקפת, כפי הדם וזקיקי השיער ולהצמחה מחודשת של שיער. שיער פלומתי, דק ושברירי יתעבה, כמות השיער תגדל ומראה הקרקפת ישתנה ויתמלא אט אט בשיער טבעי חדש.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully