וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודה האחרונה: מצאנו את הקינוחים הכי ידידותיים לגוף שלכם

28.11.2016 / 6:50

לא יכולים לוותר על המנות האחרונות? איך אפשר לאכול עוד ועוד בלי להתייסר? קינוח ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא לקטוז וכמעט ללא קלוריות

Family Guide בשיתוף עירית אורגניק

ואז מגיעה המנה האחרונה. היא יכולה להיות בצורת פרוסת עוגה, תותים בקצפת, גלידה, פרלינים מתוקים של שוקולד. זה טעים, קשה לעמוד בזה ובכל ביס ממוצע אנו מחדירים לגופנו בין 60 ל-80 קלוריות. במילים אחרות: כל מנה אחרונה שכזו יכולה להכיל בין 500-800 קלוריות בקלות.

רק כדי להבין עד כמה הדבר אינו מוסיף לבריאותנו, בקוביית שוקולד רגילה אחת יש כ-50 קלוריות. אך זה לא הכול מדובר בשומנים רוויים, בסוכר מעובד, בקמחים ריקים ובלקטוז שרבים מאתנו רגישים אליו. לכל אחד מאלה השפעה ישירה על בריאותנו. על משקל גופנו העולה, על ההתמכרות למתוק.

שוקולד ויין. ShutterStock
בקוביית שוקולד רגילה אחת יש כ-50 קלוריות, אך זה לא הכול - יש גם שומנים רוויים, סוכר מעובד וקמחים ריקים/ShutterStock

היום אפשר ליהנות מכל המנות האחרונות ללא סוכר, גלוטן או לקטוז בקליק אחד אתר אינטרנט חדש מעניק לכל אחד מאתנו, הורים או בעלי עסקים את האפשרות להזמין מנות אחרונות בריאות בקליק אחד. באתר החדש של עירית אופיר תמצאו מגוון מנות אחרונות שכשל מנה מורכבת מ-37 עד 69 קלוריות. מנות אחרונות בטעמים שונים ללא סוכר, גלוטן או לקטוז.

בלי להימנע – לאכול מתוק, עוד ועוד – ללא כל הרעלים, השומנים, הסוכרים, הלקטוז וההשפעות השליליות. כמבוגרים, אנו בוגרים כדי להחליט באם לאכול או לא לאכול מנה אחרונה זו או אחרת. אך ילדנו, החשופים לעולם הנשנושים, היושבים בבתי חברים, המוזמנים למסיבות כיתה, מסיבות גן וימי הולדת עומדים בפני מנות אחרונות כשהסיכוי לעמוד בפני הפיתוי קטן מאד.

עירית אופיר מעבירה סדנאות פרטיות למשפחות אשר רוצות ללמוד איך להכין מנות אחרונות בריאות כחלק בלתי נפרד מהתפריט הביתי. הלימוד נעשה בבית הלקוחות, מומלץ ששני ההורים ישתתפו וגם הילדים יקחו חלק בלמידה. בתוך 5 שעות לימוד פרטי תדעו איך להכין 5-7 מנות אחרונות שונות. ללא סוכר, ללא גלוטן וללא לקטוז.

רוצים להתפנק? תוכלו להזמין הביתה או למשרד, את אותן המנות המפנקות דרך אתר האינטרנט של עירית. כאן תוכלו לראות ממה מורכבת כל מנה וכמה קלוריות יש בכל מנה. המנות מגיעות ישירות לביתכם או למשרד באריזה יפיפייה כך שתוכלו להגיש מיד לילדים, לאורחים או שתניחו בקירור עד ליום האירוע.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עירית אורגניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully