וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים נכס? כך תגדילו את מאגר הלקוחות הפוטנציאליים

21.12.2016 / 17:37

מלבד שני משרדים בתל אביב, לפרנצ'י נדל"ן יש סניפים בארה"ב, איטליה, צרפת ובלגיה וסוכני הנדל"ן דוברים עשר שפות וביכולתם לטפל במגוון רחב של לקוחות וסוגי עסקאות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

מעוניינים למכור נכס? אז כדאי שתכירו את חברת Franchi Real Estate אשר מובילה בהצלחה בתחום תיווך נדל"ן, ייעוץ במכירה וברכישה של מקרקעין ובשמאות. כל לקוח זוכה לשירות וליווי אישי בכל תהליך המכירה ו/או הרכישה של הנכס והרבה מעבר לו.

החברה נמצאת בבעלותו של מרצ'לו אינצ'ליני והיא החברה בעלת מאגר הלקוחות הגדול ביותר מחו"ל. בחברה עובדים יועצי נדל"ן מקצועיים ומנוסים אשר מלווים את הלקוחות המרוצים בכל שלבי המכירה והרכישה ומבטיחים כי כל עסקה תצא על הצד הטוב ביותר עבור כל הצדדים.

מלבד שני משרדים בתל אביב, לפרנצ'י נדל"ן יש סניפים בארה"ב, איטליה, צרפת ובלגיה וסוכני הנדל"ן דוברים עשר שפות וביכולתם לטפל במגוון רחב של לקוחות וסוגי עסקאות. חברת Franchi Real Estate משקיעה משאבים רבים בשיווק הנכסים שעומדים לרשותה וכל נכס זוכה לחשיפה רחבה בארץ ובקרב רוכשים מחו"ל. כל דירה שמוצעת למכירה דרך פרנצ'י נדל"ן זוכה לסרטון תלת מימד ותוכנית מכירה מפורטת עבור הרוכשים הפוטנציאלים בסטנדרט הכי גבוה בשוק.

בנוסף, חברת Franchi Real Estate מציעה מגוון שירותים הכוללים שירותי אדריכלות, שיפוץ ועיצוב פנים, סטיילינג ועוד, אשר מעלים את שווי הנכס ומסייעים גם הם בהליך המכירה. המשרד מתמחה בנכסים באזור תל אביב והסביבה.

חברת Franchi Real Estate הינה ספונסרית של קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל ומרצ'לו אינצ'ליני משמש כיועץ הנדל"ן של ההנהלה והשחקנים. מרצ'לו אינצ'ליני מספר כי החברה נוסדה ב- 1964 על ידי פרנצ`סקו אינצ'ליני שעלה מאיטליה ופועלת כחברה משפחתית ייחודית אשר דוגלת ביחס אישי לכל לקוח, בשקיפות ומקצועיות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully