וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר ברנרד דהן

8.12.2014 / 15:20

ד"ר ברנרד דהן נולד באלג'יר, גדל וסיים את לימודי התיכון בצרפת. בהיותו פעיל ומדריך בתנועות הנוער הציוניות, תמיד ראה בארץ ישראל יעד אידיאליסטי לעתידו. לאחר שסיים את לימודי רפואת השיניים בהצטיינות בצרפת (טולוז, 1976), התמחה ברפואת חניכיים באוניברסיטת מרסיי (1978).

לאחר עלייתו לארץ ופעילות מקצועית רפואית פוריה בגליל, יצא ד"ר דהן להשתלמות בארצות הברית בבוסטון. בחזרתו, בשנת 1985 הוא הקים את המרפאה בחיפה, העוסקת בתחום מחלות החניכיים והופך לאחד החלוצים בתחום האימפלנטולוגיה.

כיום, לאחר 29 שנות פעילות, עונה המרפאה על חלומו של ד"ר ברנרד דהן.

כרופא הרודף אחר מצוינות ואינו מהסס להביא את החידושים והטכנולוגיות החדשניות ביותר בתחום רפואת החניכיים והשתלות, הפך ד"ר דהן את המרפאה שלו לאחת החלוצות בתחום השתלות שיניים.

המרפאה הינה בעלת תשתיות טכנולוגיות מן המתקדמות ביותר בעולם - מיקרוסקופ קליני, מחשב רובודנט להתקנת שתלים עם ניווט בזמן אמת וחדר ניתוח המאושר על ידי משרד הבריאות לטיפול בסדציה ובהרדמה מלאה.

השילוב של טכנולוגיה עילית עם יחסי אנוש חמים שמעניק הצוות בכל התפקידים, ממקם את המרפאה כאחת המובילות בארץ בתחומה.

השתלמויות רבות בסנטה ברברה בארה"ב ובטוקיו, יפן, בתחום המיקרוכירורגיה, הפכו את המרפאה לחלוצה בתחום השימוש במיקרוסקופ בכירורגיה פריודונטלית.

לאחרונה, ד"ר דהן ממקד את פעילותו בהתקנת שתלים עם ניווט בזמן אמת (רובודנט), בייחוד באזור אסתטי ובכירורגיה פלסטית של קו החיוך, בגישה זעיר פולשנית. בנוסף, הוא נוהג להרצות באופן קבוע לחוגים שונים בארץ ובחו"ל.

בשיתוף עם רופאי המרפאה, ד"ר דהן הינו פעיל בכתיבת מאמרים וכתבות לעיתון MPC NEWS היוצא לאור מטעם המרפאה, מספר פעמים בשנה. הוא לוקח חלק במפגשי המועדון הלימודי (Moria Study Club) וקורסים שונים.

לאחרונה הוקם במרפאה אגף חדש, המרכז להכשרת רופאים ."The Private Academy", בו מתקיימים הרצאות, קורסים עיוניים ומעשיים עם צפיית ניתוחים בשידור חי מחדר הניתוח.

"מצוינות עבורנו זו אינה רק סיסמה, אלא דרך חיים"

"המצויינות לה אנו מחוייבים, מובילה את צוות הרופאים, לבצע את הטוב ביותר בתחום רפואת החניכיים, בכל השלבים ובכל הרמות. במהלך השנים, התמודדנו עם מקרים רבים, צברנו ניסיון עשיר, ומעולם לא היססנו להתחדש ולצעוד קדימה. תרנו בכל העולם, ללא לאות, אחר ידע מקצועי ואספנו פרט אחר פרט, בשאיפה מתמדת לשלמות, כי אנו מאמינים שההבדל הגדול מתחיל בפרטים הקטנים. קראנו לזה מצוינות ועבורנו, זו אינה רק סיסמה, אלא דרך חיים. הצבנו לעצמנו כללי אתיקה גבוהים הן כלפי המטופלים והן כלפי רופאי השיניים עימם אנו עובדים בשיתוף פעולה והקפדנו על אמינות - אבן היסוד של המרפאה. השקענו משאבים ובנינו תשתית חדשנית ומזמינה, המשלבת נוחות עם מכשור מהמתקדם בעולם. לצד טכנולוגיה עילית. אנו מאמינים בכוחו של היחס האנושי החם ודואגים לעטוף את המתרפא לאורך כל הטיפול ואחריו, כך שהמטופל יחוש שייכות וחיבור למרפאה. מצוינות ודאגה אישית פועלים בסינרגיה ומובילים לתחושת חוויה ייחודית. ובמילה אחת אהבה, אהבה למקצוע ואהבה לאדם".

לאתר הרשמי של ד"ר ברנרד דהן

ד"ר ברנרד דהן ב-Famiy Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully