וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על לימודים או עבודה באירופה? תחשבו על דרכון פורטוגלי

26.6.2016 / 7:18

בשנת 2015 אפשרה ממשלת פורטוגל לצאצאי מגורשי ספרד להגיש בקשה לדרכון. איך בודקים זכאות?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עו"ד תותי אשבל

בעקבות המצב הכלכלי בארץ והצורך לחוות ולהתנסות בתרבויות חדשות, ישראלים רבים חולמים על לימודים או עבודה באירופה. במקרה כזה, ברור לכולם כי דרכון של גוש האירו מהווה יתרון משמעותי. הוא מאפשר מעבר חופשי בין מדינות האיחוד, מבטל את הצורך באשרות עבודה או לימודים ומקנה עוד יתרונות רבים.

מלבד העובדה כי תרוויחו את השכר ביורו, מדינות רבות באירופה מציעות תנאים סוציאליים טובים לצד עלויות מחייה נמוכות מאלה שהורגלנו אליהן. בנוסף, יש דרישה גוברת לעובדים מתחומי המדע והטכנולוגיה - תחומים שישראלים נוטים להצטיין בהם.

אז גם אם תחליטו ללמוד את מקצועות אלה באירופה תוכלו ליהנות מלימודים חינם או בשכר לימוד סמלי-כיאה לאזרחי מדינה אירופית. כעת לשאלה החשובה: כיצד מקבלים דרכון אירופי? מדינות רבות מאפשרות לצאצאי משפחות שחיו באירופה לקבל את הדרכון הנכסף.

כאשר דרכון פורטוגלי אירופי היא אופציה אטרקטיבית שיכולה להיות רלוונטית למספר רב של ישראלים בשל העובדה כי בשנת 2015 אפשרה ממשלת פורטוגל לצאצאי מגורשי ספרד להגיש בקשה לדרכון.

קבלת הדרכון אינה מותנת במבחני שפה ונכון לעכשיו אינה מוגבלת במספר הבקשות. זהו חלון הזדמנויות מצוין לקבל דרכון פורטוגלי אירופי וחבל לפספס אותו.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully