וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פק"ל רילוקשיין: הכירו את כרטיס האשראי הבריאותי של ישראלים בחו"ל

7.7.2016 / 6:20

הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו בזמן שאתם דואגים לבריאותכם בחו"ל הוא סבך טפסים בירוקרטי. מה הפתרון הפשוט שעוקף את כל התורים?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף דיוויד שילד

פעמים רבות, ביקור אצל רופא וצריכת שירותים רפואיים אחרים, עלולים להפוך למעמסה בירוקרטית. על השירות תשלמו מכיסכם הפרטי, לאחר מכן תמלאו טופס תביעה ותשלחו אותו בדואר עם הקבלה המקורית, תמתינו שהוא יתקבל ורק אז תקבלו תשובה אם אתם בכלל זכאים להחזר.

בקיצור, הדבר האחרון שאתם רוצים לחשוב עליו בזמן שאתם דואגים לבריאותכם. מדובר בבעיה של ממש שעבור ישראלים רבים אשר נמצאים ברילוקיישן הופכת להיות גדולה עוד יותר.

התנהלות מול חברת הביטוח ומשלוח הטפסים עלולים לעכב את קבלת ההחזר בעוד זמן רב. אילן גת, מנכ"ל DavidShield, מסביר כי באמצעות פתרון טכנולוגי שיצר מהפכה בתחום הביטוח הרפואי ניתן לשלם עבור השירותים הרפואיים מבלי להוציא כסף מהכיס.

DavidCard הוא כרטיס אשראי שמיועד אך ורק עבור קבלת שירותים רפואיים לשוהים בחו"ל. המבוטח עונה על מספר שאלות קצר באפליקציה ייעודית, הכרטיס מיד מוטען בסכום הכסף הדרוש והמבוטח מעביר את כרטיס ה – DavidCard בתום השירות הרפואי אצל הספק, ובכך נחסכת למבוטח ההוצאה הכספית מכיסו הפרטי והתהליך הבירוקרטי המסורבל והארוך.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף DavidShield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully