וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקחת חלק באליפות: איך תשיגו דרכון פורטוגלי?

12.7.2016 / 7:16

מגיש הבקשה לדרכון פורטוגלי אירופי צריך לקבל אישור מהקהילה היהודית בפורטוגל כי הוא ומשפחתו אכן צאצאים לגירוש שהתרחש במאה ה-15.

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עו"ד תותי אשבל

כיצד הקהילה היהודית בפורטוגל יכולה לסייע לכם לקבל דרכון פורטוגלי אירופי? בשנת 2015 החליטה ממשלת פורטוגל על תיקון עוול היסטורי והחליטה לאפשר לצאצאי מגורשי ספרד להגיש בקשה לדרכון פורטוגלי.

לאחר הגירוש בשנת 1492, יהודים רבים עברו לפורטוגל השכנה עד שגורשו גם משם בשנת 1497. אך היהודים לא חיו בפורטוגל רק במשך אותן חמש שנים, למעשה ישנן עדויות לחיי קהילה ותרבות יהודיים בפורטוגל החל מהמאה ה-12 ובעיקר בליסבון.

למרות לא מעט קשיים, הם הצליחו להיות קהילה משגשגת ובתקופות מסוימות היו לה קשרים טובים עם הממשל המקומי, אם כי רק בשנת 1892 הוכרה באופן רשמי כקהילה על ידי הממשל.

אך בלי קשר להכרה הרשמית, היהודים בפורטוגל כמו כל יהודי טוב, תיעדו ושמרו רישומים רבים על תושבי וחיי הקהילה לאורך השנים. כיום, מגיש הבקשה לדרכון פורטוגלי אירופי צריך לקבל אישור מהקהילה היהודית בפורטוגל כי הוא ומשפחתו אכן צאצאים לגירוש שהתרחש במאה ה-15.

לכן, לפני שתתחילו בהליך הגשת הבקשה חשוב לוודא כי למשרד עורכי הדין יש קשר הדוק עם הקהילה היהודית בפורטוגל כי היא יכולה לסייע לכם לקבל את הדרכון האירופי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully