וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין בריאות למציאות: כיצד לבשל נגד הזמן?

31.10.2016 / 7:31

התפישה שמזון לא בריא הוא 'מהיר' בעוד שלהכין אוכל בריא 'לוקח זמן', מתבררת כשגויה. איך מתמודדים עם השינוי הגדול בהרגלי התזונה שכופה המודרניות?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עירית אורגניק

"אני מצטערת שאכלתי את זה" או "אם רק היה לי יותר זמן הייתי מתחיל לאכול בריא", לרבים מאתנו המחשבה הזאת עוברת בראש לפחות פעם בשבוע.

אורח החיים המודרני הוא אינטנסיבי והפיתויים לקנות ולאכול אוכל מוכן נמצאים בכל פינה. קיימת תפיסה שמזון לא בריא הוא 'מהיר' בעוד שלהכין אוכל בריא 'לוקח זמן', אך בעזרת שינוי תפישתי ניתן לחבר את הבריאות למציאות ולבשל בריא גם כשאין זמן.

עירית אופיר, מייסדת 'עירית אורגניק' - ליווי אישי לחינוך קולינרי, מסבירה כי התזונה הינה חלק ענק מתהליך של לקחת אחריות על עצמנו ועל ילדינו ולשם כך חשוב להקנות הרגלים בריאים.

אין פתרונות בזק וכל שינוי הוא תהליך וחשוב להתאים אותו לאורח החיים וההעדפות הפרטיות של כל אחד ואחת. בעזרת ליווי אישי לחינוך קולינרי ניתן ללמוד כיצד לסדר מחדש את המטבח כדי שלא נצטרך לבלות שם שעות בשביל להכין אוכל בריא.

מזמינה אתכם להתקשר, לשאול ולקבוע פגישה לליווי אישי בביתכם לחינוך קולינרי. כן, אני מגיעה אליכם עד הבית. נכין ביחד מתכונים מיוחדים ובעזרת כלים בסיסיים השינוי כבר יתחיל ותיהנו מאוכל בריא וטעים במשך כל ימות השבוע מבלי להיות מרותקים למטבח.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עירית אורגניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully