וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם לא יודעים כשאתם מזמינים חופשה באינטרנט?

26.7.2016 / 6:27

לא כל אתר מעמיד לטובת ציבור לקוחותיו שירות לקוחות ורק אתרים ישראלים כפופים לחוק הגנת הצרכן שנועד להגן על הצרכן הישראלי. איך תגנו על עצמכם בעת הזמנת נופש

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

"שלום! אפשר לדבר עם האחראי על האינטרנט?" בדיחה זאת מסמלת בצורה מדויקת את העדר התקשורת הבינאישית ברשת. כאשר מדובר בהזמנת טיסה או מלון זה עלול להפוך לעתים לבעיה של ממש.

לא כל אתר מעמיד לטובת ציבור לקוחותיו שירות לקוחות ורק אתרים ישראלים כפופים לחוק הגנת הצרכן שנועד להגן על הצרכן הישראלי, מה שעלול להשאיר את הלקוח חסר עונים ואונים. למרות זאת, קשה להתעלם מהעובדה כי האינטרנט הוביל למהפכה אמיתית בעולם ומשמש ככלי צרכני חשוב, אז רגע לפני שאתם מזמינים טיסה ברשת יש כמה דברים שחובה לדעת.

דבר ראשון, יש להבחין בין האתרים הישראלים לאתרים בחו"ל, בכל האמור לאתרים בחו"ל חשוב לנפץ את מיתוס המחיר הנמוך. אתרים רבים פועלים תחת בעלות צולבת ושומרים בעזרת קבצי cookie את נתוני והרגלי הגלישה שלכם ומציעים ומשנים מחירים בהתאם. כניסה לאתר אחד תשנה את מחיר הטיסה באתר הבא שתבקרו בו וגם אם תחזרו לאתר הראשון המחיר עלול לעלות.

המטרה היא שתזמינו כאן ועכשיו, ללא תכנון ויכולת אמיתית להשוואת מחירים, לעיתים תמצאו שהמחיר הראשון שתקבלו איננו המחיר הסופי, למשל בסוף התהליך תגלו ש מתווסף מס נוסף או שירות שלא היה ידוע בתחילת התהליך.

לכן, מוטב לרכוש טיסות ומלונות דרך אתרים ישראלים שחברים בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל. יואב קרני, סמנכ"ל בקבוצת תיירות מובילה אשר חברה בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מסביר כי רכישה באתרים ישראלים מוגנת על פי חוק שירותי תיירות וחוק הגנת הצרכן אשר נועדו להגן על הצרכן הישראלי וזאת בניגוד לאתרים בחו"ל, מעבר לכך לאתרים הישראלים יש מוקדי שירות אשר נותנים מענה אנושי לכל שאלה או במקרה ומשהו השתבש במהלך הנסיעה.

חשוב לציין שלא תמיד הרכישה ברשת היא האופציה המועדפת ודווקא רכישה באמצעות יועץ תיירות יכולה להוביל הן למציאת החלופה המתאימה ביותר מתוך האינפורמציה האינסופית הנמצאת ברשת והן למחיר הזול ביותר שהוא לעיתים נגזרת של מועד ביצוע ההזמנה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully