וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'יוזמה דר הלב' מפעילה תכניות

21.7.2016 / 9:56

מדי שנה כ-4,000 מתמודדים, צרכני סל שיקום, מביעים דעתם ושביעות רצונם מהשירותים אותם הם מקבלים במסגרות השיקום בקהילה, באמצעות סקר המתבצע על ידי סוקרים, שהם מתמודדים בעצמם, המראיינים אותם פנים אל פנים, בשאלון אנונימי. הסקרים נותנים ביטוי לקולם של המתמודדים, יוצרים השפעה ומאפשרים שינוי ושיפור בשירותי השיקום בקהילה.

ההזדמנות להשפיע על איכות השירותים שהם מקבלים, ניתנת לצרכני שירותי בריאות הנפש על ידי אגף השיקום בריאות הנפש במשרד הבריאות, באמצעות תכנית סוקרי איכות של 'יוזמה דרך הלב' ארגון שמטרתו להביא לשינוי חברתי וכלכלי במעמדם של מתמודדים עם פגיעות נפש באמצעות עשייה שיקומית מתקדמת ומחוללת שינוי.

'יוזמה דר הלב' מפעילה תכניות חדשניות בתחום השיקום התעסוקתי. אחת מאותן תכניות היא 'סוקרי איכות' אשר בודקת את שביעות רצונם, קידום תהליך החלמתם ושיפור איכות חייהם של משתקמים הנמצאים במסגרות השיקום בקהילה.

התכנית מאפשרת רווח הדדי בו הסוקרים רוכשים מקצוע ועובדים בתפקיד בעל משמעות ומצד שני המרואיינים זוכים להשמיע את קולם ועוזרים להשפיע ולשפר את מסגרות השיקום השונות. זאב הכט, סוקר איכות ביוזמה דרך הלב, מספר כיצד התחיל לעבוד בתוכנית, על השליחות שבתפקיד ואיך היא עוזרת לו בתהליך ההחלמה האישי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף יוזמה דרך הלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully