וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע כדאי לרכוש ביטוח בריאות לרילוקיישן כבר בארץ?

28.7.2016 / 7:00

ביטוח רילוקיישן מסייע בקבלת טיפולים רפואיים, בדיקות וניתוחים ואף ייעוץ מומחים, וכל זאת בזמן מגורים במדינות אחרות בעלות מערכות בריאות שונות ממערכת הבריאות בישראל

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף DavidShield

סוכני הביטוח דואגים עבור לקוחותיהם כי הנחיתה ברילוקיישן תהיה חלקה, אך תאונות ומחלות יכולות להפתיע אפילו ברגעים הראשונים במדינה הזרה.

לכן, מומלץ כי סוכן ביטוח ימליץ ללקוחותיו על רכישת ביטוח רילוקיישן עוד לפני היציאה לשהות ממושכת בחו"ל. הביטוח מקנה 'ראש שקט' בכל הנוגע לקבלת טיפולים רפואיים במדינה הזרה, החל מביקורי רופא שגרתיים, טיפולי שיניים וכלה בניתוחים וטיפולים מצילי חיים.

כמו כן, חשוב להתאים את סוג הפוליסה ע"פ מצבו הבריאותי של כל אדם והמדינה אליה הוא נוסע, במטרה למנוע מצבים בהם לא יוכלו הלקוחות לקבל טיפול רפואי, או שיצטרכו לשלם סכום גבוהה על הטיפולים בעת השהייה בחו"ל.

מלבד זאת, ביטוח רילוקיישן מסייע בקבלת טיפולים רפואיים, בדיקות וניתוחים ואף ייעוץ מומחים, וכל זאת בזמן מגורים במדינות אחרות בעלות מערכות בריאות שונות ממערכת הבריאות בישראל.

הילה בראון, מנהלת מחלקת מכירות וגבייה ב- DavidShield, מסבירה על הזכויות הרפואיות והטיפולים שיקנו ללקוחות ביטוח רילוקיישן ומדוע כל חשוב לרכוש אותו כבר בארץ.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף DavidShield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully