וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בריא, לא מזין: למה אנחנו מכורים לסוכר?

28.7.2016 / 8:43

בשנים האחרונות ממשיכה לעלות המודעות לנזקי הסוכר וכבר ברור כי הוא אחד הגורמים העיקריים להפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עירית אורגניק

דמיינו לרגע 60 חבילות של קילו סוכר. הערמה הענקית הזאת היא הכמות הממוצעת שכל אחד מאתנו יצרוך במהלך השנה הקרובה. כיצד מגיעים לזה? החשודים המיידים הם השתיים-שלוש כוסות ביום של קפה או תה עם סוכר, משקה ממותק ואיזה פרוסת עוגה או עוגייה.

אך גם ברוטב, שניצל, קציצת ירק תעשייתי יש כמות לא מבוטלת של סוכר שנועד לשפר את הטעם ולהפוך אותנו למכורים. הסוכר הלבן הוא חסר כל ערך תזונתי וגורם לעליות וירידות חדות באנרגיה שאנחנו מפרשים כצורך בעוד סוכר.

בשנים האחרונות ממשיכה לעלות המודעות לנזקי הסוכר וכבר ברור כי הוא אחד הגורמים העיקריים להפרעות קשב וריכוז אצל ילדים ומבוגרים, השמנה סכרת כולסטרול ומחלות לב.

עירית אופיר, מייסדת 'עירית אורגניק' - ליווי אישי לחינוך קולינרי, מסבירה כי הגיע הזמן להתעורר. ניתן לוותר בבישול ואפייה על כמויות גדולות של סוכר ועדיין לשמור על טעם מתוק.

כמו כן, ישנם תחליפים לסוכר הלבן והחום (שברובו הוא פשוט סוכר לבן שנצבע) שיעשו את העבודה. כדי להתחיל ולהקנות הרגלים בריאים החינוך הקולינרי והתזונתי חייב להתחיל מהבית ולשם כך חייבים ללמוד כיצד לארגן מחדש את מוצרי הבסיס שאנו מחזיקים במזווה ובמקרר.

אני מזמינה אתכם להתקשר, לשאול ולקבוע פגישה לליווי אישי בביתכם לחינוך קולינרי. כן, אני מגיעה אליכם עד הבית. נכין ביחד מתכונים מיוחדים ובעזרת כלים בסיסיים השינוי כבר יתחיל ותיהנו מאוכל בריא וטעים במשך כל ימות השבוע מבלי להיות מרותקים למטבח.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף עירית אורגניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully