וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחה שלא מצחיקה: איך מתמודדים עם סימנים לא אסתטיים בעור?

9.10.2016 / 6:56

טיפול ייחודי חדש מסייע למיצוק העור דרך המרצה וחידוש סיבי הקולגן ברקמת העור. "אפשר לומר שלעתים קרובות חלק מהסימנים נעלמים"

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף קאר קוסמטיקס

סימני מתיחה בעור קיימים גם אצל נשים וגם אצל גברים והם נוצרים מסיבות שונות: תהליכי השמנה והרזיה, שינויים הורמונאליים בנערה או הנער המתבגרים וכתוצאה מהיריון.

סימני המתיחה פוגעים באסתטיקה של הגוף ומטרידים נשים וגברים בכל גיל. מלבד זאת, סימני מתיחה מונעים מאנשים רבים להתהלך בעור חשוף, ולעתים קרובות פוגעים בביטחון העצמי. סימני מתיחה אינם דבר מסוכן וכיום ישנם טיפולים המשפרים את הנראות של הסימנים בדרגה זו או אחרת.

אווי דרור, מנכ"ל ובעלים של חברת 'קאר קוסמטיקה בע"מ' ומפתחת השיטה האינטגרטיבית לצמצום היקפים, מספרת על טיפול ייחודי שמסייע למיצוק העור דרך המרצה וחידוש סיבי הקולגן ברקמת העור.

"מאחר וסימני מתיחה בעור הם למעשה קרע ברקמת החיבור של העור המרצת חידוש סיבי הקולגן בעור ישפרו משמעותית את נראות סימני המתיחה, יצמצמו את עומקם ואורכם. עם ניסיון מצטבר של למעלה משני עשורים, אפשר לומר שלעתים קרובות חלק מהסימנים אף נעלמים".

לדבריה, הטיפול הינו בהתאמה אישית ונתמך בטכנולוגיות מתקדמות וחומרים ייעודיים המעלים את רמת התחדשות סיבי הקולגן בעור ועל ידי כך מקנים לעור מראה צעיר, גמיש ורענן.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף קאר קוסמטיקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully