וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגרתם לחו"ל ואתם מרגישים לבד? יש מה לעשות

4.8.2016 / 7:27

ביטוח בריאות טוב, מקנה מכלול שירותים החל בביקורי רופא, בדיקות שגרתיות, בדיקות לילדים ונוער ואפילו אשפוזים, ניתוחים והשתלות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף DavidShield

במעבר לרילוקיישן, הידיעה כי יש לכם תמיכה וסיוע היא חשובה ומקנה תחושת ביטחון. התמיכה יכולה להיות של המשפחה, החברים, מקום העבודה וגם חברת הביטוח. ביטוח רילוקיישן טוב, מקנה מכלול שירותים החל בביקורי רופא, בדיקות שגרתיות, בדיקות לילדים ונוער ואפילו אשפוזים, ניתוחים והשתלות.

מומלץ כי שירות לישראלים השוהים בחו"ל, יהיה בשפה העברית ויינתן על ידי נציגים מנוסים שיכולים לענות על כל שאלה. שירות לקוחות זמין בעת רילוקיישן או שהיה בחו"ל, מחברת ביטוח הבריאות שלכם, מקצר זמן יקר שיכול להציל חיים.

לשם כך יש להקפיד לבחור בביטוח בריאות לחו"ל, בו שירות הלקוחות זמין 24 שעות ביממה וניתן לפנות ולקבל שירות מקצועי מהביטוח מכל מקום בשיחות חינם או דרך סקייפ/אימייל.

השירות המהיר יהווה חלק אינטגראלי ומשמעותי במהירות הטיפול אותו תקבלו בעת השהייה בחו"ל.

אילן גת מנכ"ל DavidShield, מספר על מקרים בהם שוהים בחו"ל הזדקקו לטיפול רפואי דחוף, על אפליקציה שמסייעת לקבל מיידית כסף לתשלום עבור הטיפול הרפואי וכן לקבל טיפול מהיר יותר וקבלת מגוון שירותים רפואיים בלחיצת כפתור, ועל שירות לקוחות זמין וטוב שיוכל לעזור לכם לקבל טיפול רפואי נכון ובמהירות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף DavidShield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully