וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלטתם לנפוש בארץ? כך תוזילו את הנופש

9.8.2016 / 8:28

אנשים רבים מקשרים את משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בעיקר לנסיעות בחו"ל, אך ניתן ומומלץ ליהנות משירותיהם גם בתיירות פנים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

לא מעט ישראלים מעידים על עצמם כי הם היו יותר פעמים בפאריז או בניו יורק מאשר במצפה רמון או בגליל. אמירה זו מתקשרת לתפישה כי "תיירות" היא אך ורק לצאת מגבולות המדינה, ולא לטייל בגבולותיה.

ניתן להניח כי תפישת עולם זו השתרשה עקב העובדה שרוב המשאבים ועידוד התיירות בישראל מופנה כלפי תיירות חוץ. אך כפי שכולם יודעים ואולי לא מיישמים, המגוון הגיאוגרפי, ההיסטורי, התרבותי והאנושי בישראל יכול לתת תחושה לכל אחד שיטייל בה כי הוא תייר בארץ שלו.

נקודה נוספת שחשוב להתייחס אליה היא שאנשים רבים מקשרים את משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בעיקר לנסיעות בחו"ל, אך ניתן ומומלץ ליהנות משירותיהם גם בתיירות פנים.

יועץ תיירות טוב הוא נטול אינטרסים ויכול להרכיב עבורכם "בופה" של הצעות שמתאימות לרצונות שהגדרתם. בתיירות פנים היועצים מטפלים גם ביחידים, זוגות ומשפחות אך עיקר הכוח שלהם הוא ארגון טיולים מאורגנים עבור קבוצות וחברות.

פנינה זיו, בעלים ומנכ"ל משרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מסבירה כי יועץ תיירות לא רק משווה מחירים אלא גם בוחן את העלות אל מול התועלת ובעצם מקיים עבור הלקוח "מכרז" בין נותני שירות שונים כמו מלון, מסעדה ואתרי אטרקציה. בשורה התחתונה, תיירות פנים מחזקת את הקשר לארץ ותומכת בכלכלה המקומית.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully