וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטנט ישראלי: סוף להתקרחות בשמונה דקות ביום

13.9.2016 / 6:16

בלי בטיפולים בקליניקות, השתלות שיער, שימוש בתכשירים ונטילת תרופות. צפו בפטנט החדש שבעליו מתכננים לכבוש את העולם

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

עבור מיליוני גברים ונשים ברחבי העולם נשירת השיער היא בלתי נמנעת, אולם גם בתחום הזה הראש ,או ליתר דיוק, הקרחת היהודית המציאה לנו טיפול בנשירת שיער. פיתוח טכנולוגי חדשני אשר נולד בטכניון על עדי פרופסור דב אינגמן פותר את בעיות הנשירה המוגברת, הדלילות וההתקרחות.

Hairegen classic הוא מכשיר חכם בעל פטנט רשום הנועד לגברים ונשים כאחד. אצל גברים זה מתבטא במפרצים ובקרחת ואצל נשים השיער מתחיל להיות דליל, השביל מתרחב והשיער כבר לא ממלא את הגומייה של הקוקו.

המכשיר משלב שלוש פעולות - חשמלית, ביוכימית ומכאנית, כאשר טיפול ביתי קצר של בין 5 ל-8 דקות ביום מעורר את זקיקי השיער הרדומים ובעלי הפוטנציאל השיקומי להצמחה מחודשת.

בתוצאות הטיפול ניתן להבחין תוך פרק זמן קצר של 4-6 חודשים. המהנדס אהוד רפאלי, מנכ"ל חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות, מספר על הפיתוח החדשני שעתיד לכבוש את העולם "בעבר, הטיפול בהתקרחות היה כרוך בטיפולים בקליניקות, השתלות שיער, שימוש בתכשירים ונטילת תרופות, אני בעצמי הקרחתי עד שפותח ה- Hairegen classic. כבר לא מדובר בטיפול כה מורכב ויקר, אני גאה בתוצאות הבלתי מעורערות שהגעתי אליהן באופן אישי והן בסיפוק הרב של קהל לקוחותיי".

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף חברת דימדיקו טכנולוגיות רפואיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully