וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים שכחו להזמין כרטיס טיסה ומצאו פתרון יצירתי

23.9.2016 / 9:36

ניסיון, קשרים, ידע וגישה למגוון פתרונות יצירתיים ואלטרנטיביים - מה מציעים לכם יועצי התיירות במקרים בהם צצות בעיות במהלך נופש?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

אזהרת ספוילר! בסוף הדוגמאות יועץ התיירות נחלץ לעזרת המטיילים. דמיינו שאתם על הר בדרום אמריקה, השמיים, תחושת הבטן וגם הארנק אומרים לכם שאפשר להמשיך את הטרק לפחות לעוד שבועיים.

הבעיה? יש לכם טיסה בעוד 4 ימים, רשת האינטרנט זמינה רק בנקודה מאוד ספציפית ויש לכם רק 10% בסוללה. אתם נכנסים מהר לאתר ממנו הזמנתם את כרטיס הטיסה, הוא עולה ואתם במתח. הוא עדיין עולה...והסוללה כבר על 7%, האתר עלה ועכשיו רק נשאר להבין עם בדיוק מדברים שם? המכשיר נכבה ואיתו התקוות להמשך הטיול.

אם הייתם מזמינים את הכרטיס דרך יועץ תיירות, זה היה יכול להסתיים בווטסאפ או במייל ויועץ התיירות היה דואג לכם לכל הפרטים בזמן שאתם נהנים בטיול.

ועכשיו לדוגמאות קצת פחות הרואית, אבל מוכרות יותר. שכחתם בטיסה את הלפטופ או את התיק, שדה התעופה מושבת בשל שביתה או מזג אוויר ואתם חייבים להגיע הביתה בהקדם. גם כאן, ליועצי התיירות יש ניסיון, קשרים, ידע וגישה למגוון פתרונות יצירתיים ואלטרנטיביים.

עמית פלס, יועצת תיירות במשרד נסיעות החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספרת כי כל יועץ תיירות נתקל במגוון רחב של בעיות, וכמעט תמיד ניתן למצוא פתרון.

למשל, קבוצת חברים שהזמינה ברשת כרטיסי נסיעה למסיבת רווקים שכחו להזמין גם כרטיסי חזרה. החתן המיועד, לקוח ותיק של עמית, התקשר אליה בלחץ - אין להם איך לחזור וכל הטיסות מלאות כי זה ערב ראש השנה. תוך זמן קצר, עמית מצאה להם טיסה דרך יעד ביניים וכולם חזרו בזמן לשולחן החג, מבלי שהמשפחות אפילו ידעו בכלל שהייתה בעיה.

דוגמא נוספת היא לקוח ששכח את הלפטופ במטוס ובעזרת כמה טלפונים מהירים לחברת התעופה, המחשב חיכה לו עם נציג של החברה עוד לפני שיצא משדה התעופה. בשורה התחתונה, במהלך חופשה או נסיעה יש לא מעט בעיות שעלולות להתעורר ואפילו לא חשבנו עליהן.

יועצי התיירות וחבריהם למשרד הנסיעות זמינים מסביב לשעון ופעם אחר פעם הם נחלצים לעזרת המטיילים, שמברכים על כך שנסעו דרך יועץ תיירות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully