וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים להופעה בחו"ל? כל הפרטים שאתם חייבים לסגור

31.8.2016 / 7:29

פסטיבלים והופעות מוזיקה מתקיימים ברחבי העולם לאורך כל השנה והמבחר הוא אדיר. איך יודעים כיצד לבחור ואיך לא ליפול ברשת?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

אם אתם מתכננים את השנה שלכם סביב הנסיעה ל'בום פסטיבל' או ה'לולהפלוזה', מתכוונים לבקר בפעם הראשונה בפסטיבל הרוק הותיק 'סיגט' או פשוט רוצים לשלב הופעה של ביונסה בביקור שלכם בפריז או לראות בלייב את 'הקיור' בפראג, כנראה שגם אתם כבר הבנתם שלא צריך לחכות שהאמן האהוב עליכם יגיע לארץ.

פסטיבלים והופעות מוזיקה מתקיימים ברחבי העולם לאורך כל השנה והמבחר הוא אדיר, כעת רק נשאר להזמין כרטיס ועדיף לעשות את זה כמה שיותר זמן מראש. במופעים רבים כל הכרטיסים הם 'סולד אאוט' תוך זמן קצר ופעמים רבות מתמלאים גם כל הטיסות והמלונות באזור.

רוב הצעירים בישראל נוסעים בקבוצות לאירועים מסוג זה, מה שעלול להקשות עוד יותר על מלאכת הזמנת הכרטיסים ותכנון הטיול. מלבד זאת, לתאם טיסות ולינה בין 5 אנשים ויותר זו משימה מעצבנת, ולא תמיד תמצאו מקום אחד או טיסה אחת לכולם.

לפעמים ההבדל במחירים שתמצאו יוצר תחושת אי נעימות וגורם לאחד החברים לשקול מחדש את הגעתו. אז מה עושים? בוחרים חבר והוא עושה את העבודה לכולם ואח"כ מתחשבנים. אבל יותר ויותר צעירים פשוט פונים למישהו מקצועי שיעשה עבורם את העבודה.

יועצי תיירות שמתמחים בנסיעות מאורגנות לצעירים להופעות מוזיקה ופסטיבלים ברחבי העולם, יכולים לתאם את כל הנסיעה עבורכם. החל מהזמנת כרטיסי טיסה וכרטיסים להופעה ועד הנסיעות הפנימיות בתוך המדינה אליה תגיעו. במקרה של תקלה תמיד יהיה לכם לאן לפנות ולא תצטרכו לחפש את חברת האינטרנט האיסלנדית שממנה הזמנתם או להאשים את החבר שבסך הכול רצה לעזור.

בנוסף, גם אם באתר הרשמי מופיע שכל הכרטיסים 'סולד אאוט', חשוב לדעת שיש יועצי תיירות שמשמשים כנציגים הרשמיים בארץ של אותם אירועי מוזיקה ותרבות. לכן, פעמים רבות תוכלו למצוא אצלם כרטיסים או לקבל אלטרנטיבות שוות אם באמת כל הכרטיסים אזלו.

עידו ווג, סמנכ"ל במשרד נסיעות המתמחה הופעות מוזיקה ופסטיבלים וחבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספר כי חשוב ביותר להימנע מקניית כרטיסים מספסרים או מאתרים לא מוכרים.

משרדי נסיעות בארץ והאתרים שלהם מחויבים גם לחוק הגנת הצרכן ולכן תמיד תהיה לכם כתובת. בפסטיבלים רבים בהם משרד הנסיעות משמש גם כמשווק רשמי, תוכלו לפגוש את הנציגים ב-meeting points ולקבל שירות והטבות נוספות. בניגוד לדעה הרווחת, השירות של יועץ תיירות הוא בעלות נמוכה, בוודאי ביחס לגודל ההוצאה הכוללת, ומחקרים הוכיחו כי הזמנה דרך יועץ תיירות גם חוסכת זמן וכסף.

בשורה התחתונה? בין אם מדובר בפסטיבל, הופעה או אפילו כרטיס לקלאסיקו בספרד או לטניס בווימבלדון, ליועץ התיירות יש דרכים יצירתיות לעזור לכם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully