וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לרילוקיישן? זה מה שאתם חייבים לדרוש מהבוס

1.9.2016 / 7:16

ביטוח רפואי לשהות ממושכת בחו"ל במסגרת רילוקיישן הוא אחד המדדים שיבטיחו שמירה על בריאות העובד ואיכות חייו במדינה החדשה,

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף DavidShield

אם אתם מנהלים עסק בחו"ל, עובדים מול חברות בחו"ל ולשם כך שולחים עובדים לרילוקיישן, חשוב שתדעו כי ביטוח רפואי לעובדים ולבני משפחתם שמתלווים, הוא אחד מהשירותים המשמעותיים במסגרת "חבילת ההטבות" שיש לספק לעובד.

כיום, ישנן חברות רבות שמוציאות בשליחות עובדים ישראלים למגוון מדינות בחו"ל ובדרך כלל על המעסיק לספק את אשרת העבודה והשהייה, את מקום המגורים, מסגרות חינוך לילדיו וכמובן לדאוג לכיסוי הוצאותיו הרפואיות של העובד ו/או בני משפחתו.

ביטוח רפואי לשהות ממושכת בחו"ל במסגרת רילוקיישן הוא אחד המדדים שיבטיחו שמירה על בריאות העובד ואיכות חייו במדינה החדשה, והוא חשוב ביותר בעיקר בשל ההבדלים בין מערכות הבריאות בארץ ובחו"ל.

כמו כן, תכנית הביטוח צריכה לתת מענה לקבלת שירותים רפואיים גם כאשר העובד מגיע לארץ במסגרת עבודתו או ל"ביקור מולדת".

חיים אוחיון, סמנכ"ל פיתוח עסקי ומכירות ב- DavidShield, מסביר כי התאמת ביטוח רפואי ייעודי הן לצורכי העובד המבוטח והן לצרכי הארגון היא הכרח.

מוקד שירות הלקוחות של חברת DavidShield וטכנולוגיית צריכת השירותים הרפואיים העומדים לרשות מבוטחיה, מאפשרת התנהלות ישירה של המבוטחים בזמינות של 24/7, 365 ימים בשנה, תוך שמירה על חיסיון רפואי מלא למיצוי זכיותיהם המוקנות בתוכנית הביטוח המקיפה.

כאשר למעסיק ועובד המבוטח נשמרת רציפות וזמינות צריכת שירותים רפואיים במדינת המושב, יכול העובד להתמקד במטרה אשר לשמה נשלח מטעם המעסיק לשהות ממושכת בחו"ל. שם פרזנטור גם מסביר מהם הפרמטרים החשובים ביותר שצריך לחפש אצל החברה שתספק ביטוח רפואי לרילוקיישן עבור עובדיה ובני משפחותיהם.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף DavidShield

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully