וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדינה האירופית שמעניקה דרכון גם לדורות הבאים

4.9.2016 / 6:34

כל עוד תדאגו לחדש את הדרכון אחת לכמה שנים, תוכלו גם להעביר אותו לדורות הבאים. החל מ 1.4.2015 אישרה ממשלת פורטוגל לצאצאי מגורשי ספרד קבלת דרכון פורטוגלי אירופאי אם אתם צאצאים למשפחות ממוצא ספרדי, הגיע הזמן לבדוק זכאות

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

אחד השיקולים המרכזיים של אזרחים ישראלים שמעוניינים בדרכון אירופי הוא האפשרות להעביר אותו לדורות הבאים. מדינות רבות באירופה לא מאפשרות זאת עבור אנשים שאינם תושבי המדינה ובכך פוגעות באטרקטיביות הדרכון עבור ישראלים רבים.

איזו מדינה כן מאפשרת את העברת האזרחות לדורות הבאים? פורטוגל. עבור אנשים רבים, האסוציאציה הראשונה לפורטוגל היא כריסטיאנו רונאלדו, הקשר המצטיין עשה את הדרך מליסבון ועד בירת ספרד, מדריד.

אך כמה מאות שנים לפניו, יהודים רבים עשו את הדרך ההפוכה. לאחר גירוש ספרד בשנת 1492, רבים מהם עברו למדינה השכנה כד שגורשו גם משם. ובשנת 2015 החליטה ממשלת פורטוגל לאפשר לצאצאי הגירוש להגיש בקשה לאזרחות אשר תקפה לכל החיים.

כל עוד תדאגו לחדש את הדרכון אחת לכמה שנים, תוכלו גם להעביר אותו לדורות הבאים וכן הלאה. בנוסף, ניתן להחזיק בדרכון פורטוגלי לצד אזרחויות ודרכונים זרים אחרים.

כדי להגיש את הבקשה לרשויות בפורטוגל אין צורך להגיע אליה ונכון לעכשיו אין צורך במבחני שפה ומספר הגשת הבקשות אינו מוגבל. בקיצור? דברים משתנים וגם רונאלדו יגיד לכם כמה חשוב לנצל ומהר חלון הזדמנויות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully