וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתמודד למתעודד: לתרום מהנסיון האישי לעבודה בעולם השיקום

4.9.2016 / 7:05

תכנית 'צרכנים נותני שירות' מספקת מסגרת תומכת ללמידה והתנסות, לחיזוק ורכישה של מיומנויות לעבודה בתחום השיקום

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף ארגון יוזמה דרך הלב

אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית צוברים, לאורך תהליך ההחלמה שלהם, ידע רב על המגבלה ודרכי ההתמודדות איתה. בעקבות תובנה זו, פיתחו בארגון 'יוזמה דרך הלב' אשר מטרתו היא להביא לשינוי חברתי וכלכלי במעמדם של מתמודדים עם מגבלה נפשית, את התכנית הייחודית 'צרכנים נותני שירות'.

התכנית מסייעת למתמודדים עם מגבלה נפשית, לעשות שימוש חיובי בניסיונם האישי ולהפוך את תהליך ההחלמה שלהם למומחיות ייחודית ולהשתלב כאנשי צוות במסגרות השיקום והטיפול או לתת שירותים באופן פרטי כעצמאיים.

התכנית מיועדת לכל מתמודד בעל עניין ומוטיבציה בעבודה שיקומית במגוון תפקידים כגון: חונכים, מדריכי שיקום, רכזי תעסוקה, מתאמי טיפול, מנחי קבוצות ועוד.

אדוה גפן, מנהלת תכנית 'צרכנים נותני שירות' ב'יוזמה דרך הלב', מספרת כי לאורך השנים צנ"שים (צרכנים נותני שירות) רבים תרמו למסגרות השיקום בהם עבדו, תוך שהם ממשיכים במסע ההחלמה האישי שלהם ומתפתחים בהיבט המקצועי.

בעקבות הניסיון ההולך וגדל של מסגרות השיקום בהעסקה של צנ"שים, גדלה גם הדרישה להעסקת צנ"שים נוספים. הגידול בהיצע המשרות הביא מתמודדים רבים להבנה כי עליהם לעבור תהליך אישי וייחודי אשר יסייע בידם להגיע מוכנים ומנוסים יותר לעבודה בתחום השיקום.

כדי להרחיב את היצע העובדים ולהתאים לביקוש, פיתחה תכנית 'צרכנים נותני שירות' מסלול הכנה אשר מספק מסגרת תומכת ללמידה והתנסות, לחיזוק ורכישה של מיומנויות לעבודה בתחום השיקום.

גם מתמודדים ללא ניסיון תעסוקתי או עם ניסיון מועט אשר מרגישים צורך בחיזוק עצמי וברכישת כלים להשתלבות בעבודה בעולם השיקום, מוזמנים לפנות אל השירות ולהפוך את הניסיון האישי לידע מקצועי ובעל משמעות. התכנית פועלת במימון ובשיתוף פעולה עם צוות השיקום באגף בריאות הנפש במשרד הבריאות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף ארגון יוזמה דרך הלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully