וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצאת למסעדה בחו"ל: איך בוחרים טיול קולינארי מהנה?

7.9.2016 / 8:25

טיול קולינרי יכול גם לכלול ביקור ביקבים, מבשלות בירה, סיורים בשווקי אוכל אותנטיים, שדה חקלאי משובח ועוד. אז איך מוצאים את אותם מקומות מיוחדים?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

צירוף המילים 'טיולי קולינריה ברחבי העולם' מצליח לעורר את בלוטות הטעם וגם את יצר ההרפתקנות. המחשבה על לאכול טאפאס בברצלונה, בויאבז בפרובנס, פרמז'ן בפארמה, סשימי בטוקיו או פג'ואדה בריו קוסמת כמעט לכל אחד מאתנו, ואם נוסיף את האפשרות לטעום סינגל מאלט בגלזגו או יין בעמק הסונומה שבקליפורניה כבר בטוח שנגיע לכולם.

טיולי קולינריה תפסו תאוצה בשנים האחרונות, אך חשוב להבהיר כי לא כל הטיול חייב להיות סביב אוכל ולפעמים ביקור אחד במסעדה יוצאת דופן ישאיר לנו טעם של עוד.

לכן גם ניתן להתאים טיולי קולינריה לטווח רחב של תקציב נסיעה, כי לפעמים משולש פיצה בסמטה נסתרת בנאפולי שמוכרת רק למעטים, יכול לרגש יותר מארוחת 7 מנות במסעדה עם כוכב מישלן.

בכלל, טיול קולינרי יכול גם לכלול ביקור ביקבים, מבשלות בירה, סיורים בשווקי אוכל אותנטיים, שדה חקלאי משובח ועוד. אז איך מוצאים את אותם מקומות מיוחדים? ברשת עולות אינספור המלצות, אך יועץ תיירות יידע לדוג את ההמלצה הנכונה בשבילך.

יועצי תיירות שמתמחים בסיורים קולינריים טעמו כבר המון מנות גרועות כדי שאתם לא תצטרכו, ונוהגים להמליץ מתוך ידע אישי והתנסויות שלהם או של חבריהם למשרד.

רבקה שורק, בעלים ומנכ"ל במשרד נסיעות המתמחה בטיולי קולינריה וחבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מספרת כי ניתן להתאים לכל אחד מסלול אישי לפי העדפותיו וגם לתאם את כל ההליכים הבירוקרטים שקשורים לטיול.

מלבד החיסכון בזמן, הזמנת הנסיעה דרך יועץ תיירות גם אינה מייקרת אותה ואף יכולה להוזיל בעלות, כיוון שיועץ התיירות מכיר את כל הפרטים הקטנים שבין השורות.

לסיום, כמו כל דבר בחיים, הטיפים הקטנים הם אלה שעושים את ההבדל. כמו למשל, להגיע לדרך אמלפי באיטליה ולאכול שם גבינת גרוייר על הגריל אחרי שהיא נחה לילה שלם בין עלי לימון שמאפיינים את המקום

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully