וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר ההיסטורי: כך תדעו אם מגיע לכם דרכון אירופי

22.9.2016 / 9:09

אם יש לכם שורשים במדינות כמו טורקיה, יוון, הולנד, בולגריה, מרוקו, אלג'יר, תוניס, לוב ומצרים, יתכן וגם אתם צאצאים לגירוש יהודי פורטוגל

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

אם יש לכם שורשים במדינות כמו טורקיה, יוון, הולנד, בולגריה, מרוקו, אלג'יר, תוניס, לוב ומצרים, יתכן וגם אתם צאצאים לגירוש יהודי פורטוגל. כדי לעשות תיקון עוול היסטורי, החליטה בשנת 2015 ממשלת פורטוגל לאפשר לצאצאים לקבל בחזרה את זכויותיהם ולהגיש בקשה לאזרחות פורטגלית.

החוק הפורטוגלי פרסם דוגמאות לשמות משפחה אופייניים ליהודים צאצאי מגורשי פורטוגל החיים בקהילות שונות בעולם, אך גם אם שם משפחתכם מופיע בחוק, זו עדיין אינה הוכחה מספקת להוכחת הקשר ויש נתונים נוספים שחשוב לקחת בחשבון.

משרדינו עובד עם גנאלוגיים והיסטוריונים שיוכיחו את הקשר וזהו צעד ראשון וחשוב. לאחר שהקהילה היהודית בפורטוגל תאשר כי אכן היה קשר, נפנה בשמכם לרשויות המקומיות ונמשיך בהליך הגשת הבקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית.

חשוב לציין כי תפקידה של הקהילה היהודית משמעותי וללא אישורה הסיכויים לקבלת אזרחות אפסיים. למשרדינו יש שלוחות בפורטוגל והחוק אינו מחייב הגעה פיזית.

לכן, היכרות עם נבכי החוק המקומי והגשת הבקשה בשמכם ברשויות המוסמכות בליסבון תחסוך לכם בירוקרטיה ותייעל את הליך הבקשה. בשורה התחתונה? אם אתם צאצאים למשפחות ממוצא ספרדי, בידקו זכאותכם לדרכון פורטוגלי-אירופי.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד מירב תותי אשבל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully