וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבלעדיות": האם להעניק את זכות מכירת הדירה למתווך אחד?

3.11.2016 / 6:58

מכירת נכס עלולה להיות הליך מורכב ולעתים מייגע, אך חשוב להבין כי מכירה שנעשית באופן חפוז או לחילופין מכירה שנמשכת זמן רב

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

החלטתם למכור את הנכס? כעת נשאר לכם להחליט אם למכור אותה באופן עצמאי או בעזרת יועץ נדל"ן ואם כן, האם להעניק לו בלעדיות? יש המון דעות לכאן ולכאן והגיע הזמן לעשות קצת סדר.

מכירת נכס עלולה להיות הליך מורכב ולעתים מייגע, אך חשוב להבין כי מכירה שנעשית באופן חפוז או לחילופין מכירה שנמשכת זמן רב תוך התעקשות על מחיר לא ריאלי, עלולות לפגוע בתמורה ממכירת הנכס.

במהלך המכירה, לא מעט אנשים יפנו אליכם, כאשר חלקם כלל לא יהיו קהל יעד פוטנציאלי לביצוע עסקה. מיותר לציין שהדבר יגזול מכם זמן ומשאבים רבים. לכן, קיים יתרון משמעותי בעבודה מול יועץ נדל"ן שיסנן עבורכם את הפניות המתאימות וינהל עבורכם את כל תהליך מכירת הנכס וניהול המשא ומתן.

כעת נשאלת השאלה האם להעניק לו בלעדיות? לפני הכל חשוב להבין כי חתימה על בלעדיות מחייבת את המתווך להשקיע משאבים רבים בשיווק ופרסום הנכס. בנוסף, כאשר נכס מפורסם ע"י יועץ נדל"ן אחד, מחירה יהיה זהה בכל ערוצי השיווק והפרסום.

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל Franchi Real Estate, מדגיש כי יועץ נדל"ן איכותי יכול לסייע בהערכת שווי הנכס תוך הסתכלות רחבה על מצב השוק, תכניות עתידיות באזור הרכישה מחד, ולהכיר את דרישות הלקוחות הפוטנציאלים ויכולת מימון שלהם העסקה מאידך. מרצ'לו מציין כי חתימה על הסכם בלעדיות מחייבת את שני הצדדים לעבוד בשקיפות ובהוגנות על מנת להביא לסגירת העסקה בתנאים הטובים ביותר עבור כל הצדדים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully