וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש שומר בשער: הפתרון הטכנולוגי שיגן על הדירה שלכם

3.11.2016 / 6:45

איך ניתן לדעת מי בבית? או מי הגיע אליכם או ניסה להיכנס כאשר אתם לא בבית?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף גרבר הום

פריצה לבית או נזילות מים הן רק חלק מהסיבות שבגינן יותר ויותר אנשים בוחרים להתקין בבית מערכות אבטחה מתקדמות. מערכות התפעול של בית חכם מציגות כיום את הפתרונות החדשניים ביותר בתחום האבטחה והן משתלבות באופן טבעי באורח החיים של דיירי הבית וגם משפרות את איכות החיים על בסיס יומיומי.

המערכות של הבית החכם הן פשוטות להתקנה ותפעול ואינן מחייבות שינוי בתשתיות החשמל הקיימות כיוון שהן פועלות על מערכת אלחוטית בתקן בינלאומי בשם Z-WAVE. על מערכות הבית ואבטחת הבית בפרט ניתן לשלוט מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית אשר מתריעה במקרה של התרחשות חריגה.

המערכות שולטות על מצלמות, אזעקות וסירנות ייעודיות של המערכת ונשענות על מולטי גלאי שכולל בין 3-4 חיישנים שונים (תנועה, טמפרטורה ולחות ותאורה) אשר מתפקדים באופן עצמאי. מצלמות האבטחה הנפוצות ביותר הן מסוג ה-IPמצלמות אלחוטיות פנימיות או חיצוניות, שיש בהן אפשרות לשידור בזמן אמת לאפליקציה והקלטה במידה והן זיהו תנועה.

כך גם תוכלו לדעת מי בבית או מי הגיע אליכם או ניסה להיכנס כאשר אתם לא בבית. גלאי הצפה של מים מתריעים במקרה חירום וניתן לסגור את ברז המים או הראשי בלחיצת כפתור מרחוק.

נאור גרבר, סמנכ"ל Gerber Home - תכנון והתקנת פתרונות תקשורת מתקדמים, מסביר כי בכל בית חכם ניתן לתכנת תרחישי פעולה שונים שמבוססים על אותם חיישנים או לפי זמן. כלומר, במידה ואתם בבית, המערכת תתריע על תנועה בבית או מחוץ לו רק בשעות שתגדירו מראש. בית חכם מאפשר לפקח על המתרחש בבית מכל מקום ולהבטיח כי מאובטח מבפנים ומבחוץ.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף גרבר הום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully