וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור לחוסכים: מי צריך שעון שבת כשיש אפליקציה

10.11.2016 / 7:01

התקנת הבית החכם אינה מחייבת שינוי בתשתית הבית ומופעלת באמצעות רשת אלחוטית z-wave מתקדמת אשר נשלטת באמצעות פלטפורמה פשוטה וידידותית למשתמש

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף גרבר הום

בשנים האחרונות, יותר ויותר שומרי שבת מחפשים פתרונות אשר יסייעו להם בהכנות לקראת השבת ובמהלכה. רבים משומרי השבת מתקינים אמצעי שליטה אשר מסוגלים לתפעל אלמנט בודד כמו פלטת השבת או מזגן או תאורה.

אך לעתים קרובות זה לא מספיק ואורות שאין בהם צורך דולקים והמזגן פועל בחדרים שאין בהם אף אחד, מה שמוביל לבזבוז חשמל שגורר עימו הוצאה כספית מיותרת. בניגוד לאמצעי השליטה הישנים, בקר שליטה של בית חכם יכול לנהל במקביל יותר מ-200 אלמנטים ומציע מגוון פתרונות שמסייעים בתכנון ותפעול הבית בשבת, בחגים ובמועדי ישראל.

אחד היתרונות הבולטים של מערכות התפעול האוטומטיות בבית החכם הוא שניתן להתאים אותן לצרכים, העדפות ויכולות פיננסיות של כל משק בית. בבית חכם, ניתן לתכנת תרחישי כיבוי והדלקה אוטומטיים של תאורה ומוצרי חשמל.

למשל, כיבוי תאורה ומזגן בשישי בלילה והפעלתם המחודשת בשעה הרצויה בשבת, ואף יותר מזה. נניח שיש בבית ילדים קטנים שישנים עד שעה מאוחרת יותר, ניתן להגדיר מראש כי האור או התריס בחדרם יופעלו בשעה שונה מזו של שאר החללים בבית.

למעשה, ניתן לתזמן כל מכשיר חשמלי בבית ולהגדיר לו מתי לעבוד. התקנת הבית החכם אינה מחייבת שינוי בתשתית הבית ומופעלת באמצעות רשת אלחוטית z-wave מתקדמת אשר נשלטת באמצעות פלטפורמה פשוטה וידידותית למשתמש. ארקדי אברמוב, מנהל מכירות Gerber Home-תכנון והתקנת פתרונות תקשורת מתקדמים, מספר כי בשנים האחרונות נרשמה עלייה משמעותית במספר ההתקנות של בתים חכמים עבור שומרי שבת.

הפתרונות של בית חכם משדרגים את איכות החיים ומלבד נוחות והתייעלות בתכנון והתנהלות בשבת עצמה, המערכת של הבית החכם מאפשרת להוזיל את עלויות החשמל החודשיות וכיוון שמדובר בהשקעה חד פעמית, ההחזר על השקעה בא לידי ביטוי תוך זמן קצר.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף גרבר הום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully