וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות בארץ לשלם כמו בחו"ל: איפה תמצאו מותגים במחיר מנצח?

13.11.2016 / 7:21

במקרים רבים גם רכישה באינטרנט מביאה איתה לא פעם מפח נפש בשל איכות ירודה, צבע שונה, גודל שאינו מתאים. אז כיצד בכל זאת נוכל לרכוש מותגים איכותיים ולשלם עליהם כאילו מצאנו אותם כרגע בסייל מטורף במנהטן?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף מחסן היבואן

מנצחים את האינטרנט בכל המותגים ומשלמים פחות. עולם מותגי החורף לגבר מביא איתו איכויות חדשות, בדים המשלבים טכנולוגיות, תפירה ואיטום העומדים בכל מזג אוויר. אלא שכמחירים בארץ עולים על כל דמיון מחירים למעיל או ג'אקט של מותגים כמו columbia או thenorthface נעים בין 1,500 – 4,000 שקלים בקניונים בארץ בזמן שבארצות הברית נמכרים אותם פריטים במחירים של 190-350 דולר.

לצערנו, במקרים רבים גם רכישה באינטרנט מביאה איתה לא פעם מפח נפש בשל איכות ירודה, צבע שונה, גודל שאינו מתאים. אז כיצד בכל זאת נוכל לרכוש מותגים איכותיים ולשלם עליהם כאילו מצאנו אותם כרגע בסייל מטורף במנהטן?

את עולם היבוא המקביל בכל הקשור למותגי לבוש לגבר פרץ אלעד סוויסה, הבעלים של מחסן היבואן, לפני שבע שנים. היתרון העצום שברכישת מותג מדף ביבוא מקביל מעניק ללקוח במרבית המקרים חיסכון עצום ברכישה, אפשרות לרכוש מותג לאחר מדידה, אפשרות לבחור מתוך מגוון צבעים גוונים ואיכויות ואפשרות החזרה או החלפה כמקובל בכל חנות בעולם.

זאת ועוד, רכישה אינטרנטית דורשת הובלה ושילוח. במציאות הישראלית שירותים אלה לוקחים זמן רב ולעיתים אף נתקעים במכס או הולכים לאיבוד. אז מה נותר לנו לעשות? או לטוס לחו"ל בשיא הסייל ולחפש מציאות.

או להיכנס לחנויות המורשות בקניונים ולשלם אלפי שקלים למעיל של מותג או גאקט ממותג, או פשוט להגיע מכל מקום לשלושת סניפי מחסן היבואן (באר שבע, בני ברק ונתניה) ולבחור מתוך 25,000 הפריטים הנמצאים בכל נקודת זמן על המדפים.

ליהנות ממחירי היבוא המקביל החוסכים לרוב כשני שלישים ממחירי המותג בהשוואה לחנויות המורשות בקניונים ולהיחשף לפריטים הכי עדכניים הקיימים בארצות הברית.

מתי ניתן להשיג את מותגי החורף העדכניים ביותר במחירים הנמוכים ביותר? ארבעים משלוחי ענק של ג'אקטים, מעילים, מעילי רוח, מעילי סקי כבר נחתו בישראל ופוזרו בסניפי מחסן היבואן השבוע. כל המשלוחים מכילים את דגמי החורף העדכניים ביותר הנמכרים ממש ברגעים אלה בניו – יורק ובאירופה.

בין המותגים הנחשקים ניתן למצוא את כל קולקציית מעילי הפריים של Columbia, כל קולקציית הגאקטים של טומי הילפיגר, מעילי החורף של Northface ועוד. כמו כן ניתן להתרשם ממגוון הסריגים הגדול בארץ, קפוצונים וחולצות פליז של מותגים מוכרים כמו: לה קוסט,טומי הילפיגר, נאוטיקה, ראלף לוריין, אמריקאן איילנד ועוד.

למידע נוסף וכתובות סניפים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף מחסן היבואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully