וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומרים על הכיס ועל הסביבה: למה אתם חייבים לרכוש לעצמכם אופנוע חשמלי?

14.11.2016 / 7:06

אחת הסיבות להבדל במחירים נעוצה בעובדה כי האופנוע החשמלי מוגדר כ"רכב ירוק" (אין פליטת עשן והמנוע הוא שקט לגמרי) וזוכה להטבות מהממשלה

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אופנועי זירו

הפקקים, חווית הנסיעה והחיסכון הכספי מביאים לא מעט אנשים לבחור באופנוע ככלי התחבורה שלהם. ביחס לרכב מדובר בחסכון משמעותי, אך מסתבר שגם בעולם האופנועים קיים פער משמעותי בין אחזקה של אופנוע בנזין לבין אופנוע חשמלי. אמנם הקנייה הראשונית של אופנוע חשמלי היא קצת יותר יקרה, אך במאזן השנתי שכולל הוצאות על טיפולים וטסט, ביטוחים ואנרגיה (בנזין או חשמל), יש לאופנוע החשמלי לא מעט יתרונות.

הטיפולים והתחזוקה עבור אופנועים חשמליים של חברת ZERO הם בשווי ממוצע של 1100 שקלים ל-20,000 ק"מ, באופנועי בנזין תשלמו על אותו המרחק יותר מ-4,500 שקלים. עלות ביטוח החובה לשנה עם השתתפות עצמית באופנוע חשמלי היא כ- 1,600 שקלים ובאופנוע בנזין תאלצו להיפרד מיותר מ-3,000 שקלים בשנה.

מחיר טסט שנתי לאופנוע חשמלי הוא 43 שקלים, באופנוע בנזין מעל 300 שקלים, והרשימה ממשיכה.

עלות צריכת חשמל ל-20 אלף ק"מ מסתכמת ב-460 שקלים, באופנוע בנזין תדלוק למרחק כזה נעה סביב 4,400 שקלים. במידה ואתם מתלבטים אם להוציא רישיון לאופנוע, דעו כי דרגת רישיון הנהיגה הנדרשת לאופנוע חשמלי היא רישיון בדרגת A1, באופנוע חשמלי עם הגבלת כוח תוכלו להסתפק גם ברישיון מסוג 2A, הרישיון הבסיסי ביותר.

אחת הסיבות להבדל במחירים נעוצה בעובדה כי האופנוע החשמלי מוגדר כ"רכב ירוק" (אין פליטת עשן והמנוע הוא שקט לגמרי) וזוכה להטבות מהממשלה. כידוע, לא מעט אנשי עסקים אשר מתניידים לאורך היום בפקקים של העיר בדרך לפגישות בוחרים בדו-גלגלי, גם עבורם יש יתרון צרכני, רכישת אופנוע חשמלי מאפשרת זכאות להחזר מע"מ מלא.

במידה ואתם רוכשים כלי תחבורה לעובדים שלכם, דעו כי לאופנוע חשמלי אין שווי שימוש והסכום שנזקף להכנסתו של עובד שקיבל רכב ממעבידו.

בשורה התחתונה? יש לאופנוע החשמלי לא מעט יתרונות כלכליים ואם תוסיפו לכך את העובדה כי מדובר באופנוע עם ביצועים מרשימים, תוכלו להבין מדוע יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם בוחרים לעבור לאופנוע חשמלי. צפו בכתבת הווידאו בה גיל ויניק, מנהל מכירות של אופנועי זירו, מסביר על היתרונות של האופנוע החשמלי וממה צריכת האנרגיה שלו מושפעת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אופנועי זירו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully