וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חניה יקרה במחיר זול: איפה הכי יקר לחנות בישראל?

13.11.2016 / 10:52

בערים כמו ירושלים, באר שבע וחיפה המחיר עומד על 5.7 שקלים, ובאזור, כרמיאל ונס ציונה מתחת ל-4 שקלים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פנגו

כולנו רוצים למצוא חניה ומהר, אם אפשר גם בזול אז בטח לא נתנגד. איך עושים את זה? צייד החניה באפליקציית פנגו מאפשר למשתמשים לייעל את הליך חיפוש החניה ולהוזיל את העלות שלה. הפיצ'ר באפליקציה מבוסס על טכנולוגיה שיתופית, 'חכמת ההמונים', אשר מתאפשרת בזכות המידע ששותף ע"י קהילת המשתמשים, במקרה הזה - מתי הם יצאו מהחניה בה שהו.

בנוסף, המערכת מתממשקת למאגרי מידע מקוונים של חניונים וניתן לראות באפליקציה את מחירי החניה המוצעים בחניון ולהחליט מראש אם זה מתאים לנו.

שמוליק סיימון, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת פנגו, מסביר כי חשוב לדעת שבחניונים רבים, התעריף היומי משקף מחיר שעתי ממוצע נמוך יותר לחניות ארוכות מאשר חניית רחוב. תעריפי החניה בכחול לבן נקבעים בהתאם לחוקי העזר של הרשויות המקומיות ובת"א שעת חניה היא היקרה ביותר ועומדת על 6.2 שקל.

בערים כמו ירושלים, באר שבע וחיפה המחיר עומד על 5.7 שקלים, ובאזור, כרמיאל ונס ציונה מתחת ל-4 שקלים. גם זמן החניה המקסימאלי בכחול לבן נקבע בהתאם לחוקי הרשות המקומית, לכן גם זמן החניה משחק תפקיד חשוב בבחירת חניה בחניון או בכחול לבן.

זמן חניה ממוצע בחניון עומד על קצת יותר משעתיים וחצי אבל לנהג שיודע שישהה בחניון שלוש או ארבע שעות ויותר עדיף לעיתים לחנות בחניון עם תעריף יומי שחניה בו לטווח קצר אינה משתלמת.

ברשויות מסוימות ישנם הסדרים מיוחדים לדיירים עם חניונים עירוניים או כאלו שבהסדר עם העירייה. תל אביב היא דוגמא מצוינת בה תושבים יכולים לחנות בשעות הלילה בחינם בחניוני אחוזות החוף הנמצאים בקרבת הבית. צפו בכתבת הווידאו לטיפים נוספים בנושא חסכון בתשלום על חניה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully