וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תפלו ברשת: מתי הזמן הכי נכון למכור דירה?

17.11.2016 / 7:20

אתרי פרסום חינמיים ברשת עלולים להציג ממוצע שוק לא מדויק ולכן כדאי להסתמך על בעלי מקצוע

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

עבור מרבית האנשים, מכירה של נכס היא אחת העסקאות המורכבות ביותר שיעשו במהלך חייהם. לכן, כבר בתחילת הדרך חשוב לקחת בחשבון את כל מרכיביה. שוק הנדל"ן מאופיין בעליות וירידות תמידיות בשווי הנכסים וחשוב לשאול 'האם זה הזמן הנכון למכור? בשלב זה חשוב להעריך בצורה הטובה ביותר את שווי הנכס כיוון שתמחור נכון הוא המפתח להליך מכירה מוצלח.

הערכה ריאלית של שווי הנכס מתבצעת באמצעות שמאי מקרקעין, מאגרי מידע ושימוש בלוחות הנדל"ן שקיימים ברשת. אך שימו לב, אתרי פרסום חינמיים ברשת עלולים להציג ממוצע שוק לא מדויק ולכן כדאי להסתמך על בעלי מקצוע.

באופן טבעי, כל מי שמוכר נכס מעוניין לעשות זאת תוך קבלת תמורה מקסימלית בעבורו, אולם הערכה חריגה של שווי הנכס עלולה למנוע מקונים פוטנציאלים מלהגיע לנכס לפיכך שיווק הנכס למשך זמן רב עלול להדליק נורות אזהרה אצל הקונים.

בנוסף, על בעל הנכס לקחת בחשבון היבטים כגון: מס שבח שנגזר מהפער בין שווי הנכס בעת קנייתו לבין השווי בעת מכירתו, היטל ההשבחה שמוטל מתוקף חוק התכנון והבנייה ועלויות נוספות הנגזרות ממכירת הנכס.

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל Franchi Real Estate, מסביר כי לא פעם מוכרים נסוגו מכירת מכוונתם למכור את הנכס לאחר שהבינו את גובה המיסים והתשלומים שהיה עליהם לשלם לאחר המכירה. רגע לפני שמוכרים, חשוב להעריך בצורה הטובה ביותר את שווי הנכס ולדרוש בעבורו מחיר שהוא ריאלי על מנת לא להרתיע קונים פוטנציאלים ולא להעמיד אותו זמן ארוך מדי למכירה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully