וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבע לא זר: הקשר בין עידוד עליה לדירה ולכיס שלכם

1.12.2016 / 7:11

שיטת המיסוי בארץ מעודדת למכור דירות מגורים ולכן גל העלייה לארץ הגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי ומהווה הזדמנות מצוינת למכירת נכס בתנאים טובים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

התחזקות האנטישמיות ברחבי העולם וגל הפיגועים של השנים האחרונות באירופה, חיזק את התחושה אצל יהודים רבים אשר מתגוררים בחו"ל כי הגיע הזמן לעלות לארץ. כדי לעודד את עלייתם, נקטה המדינה במספר צעדים אשר מקלים על התאקלמותם.

אחד מאותם צעדים הוא הטבת מס ברכישת דירה ראשונה. במקביל, שיטת המיסוי בארץ מעודדת למכור דירות מגורים ולכן גל העלייה לארץ הגדיל את קהל היעד הפוטנציאלי ומהווה הזדמנות מצוינת למכירת נכס בתנאים טובים.

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל Franchi Real Estate, מספר כי בשנים האחרונות הוא תיווך במספר רב של מכירת נכסים לעולים חדשים ופעמים רבות מדובר בעסקאות מהירות, נוחות ובתנאים טובים במיוחד. כיוון שמדובר בשינוי גדול עבורם, תושבי החוץ שמתכננים את עלייתם לארץ מחפשים בדרך כלל נכסים באזורים בהם יש קהילות של ארץ המוצא שלהם.

בנוסף, הרצון לשמר או לשפר את רמת החיים מהווה גם הוא גורם מכריע בבחירת האזור ולכן הם מעוניינים בנכסים אשר ממוקמים באזורי חופים ובערים שיש להן מערכות חינוך מתקדמות. מסיבה זאת ערים כמו תל אביב והסביבה הופכות ליעד אטרקטיבי במיוחד עבורם.

מרצ'לו אינצ'ליני מוסיף כי לחברה שבבעלותו יש את מאגר הלקוחות הגדול ביותר מחו"ל ולכן הם מצליחים ליצור את ההתאמה הטובה ביותר בין הרוכשים לבין מוכרי הנכסים.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully