וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אסתר לוצאטו

ד"ר אסתר לוצאטו, מנהלת-שותפה בקבוצת לוצאטו, היא בעלת ניסיון רב בעיצוב ובהוצאה לפעול של אסטרטגיות קניין רוחני עבור חברות, תאגידים ויזמים, כולל יזמי היי-טק בראשית דרכם, במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים ותעשייתיים, לרבות רישום, שימור, פיתוח ומינוף קניין רוחני לסוגיו - פטנטים, זכויות יוצרים, סימני מסחר, מדגמים, זכויות מטפחים וכדומה.

קבוצת לוצאטו היא מהפירמות המובילות, המקצועיות והאיכותיות ביותר בתחום עריכת הפטנטים בישראל. הפירמה, בעלת מסורת משפחתית בת 145 שנה, מספקת קשת רחבה של שירותים בתחומי הקניין הרוחני, למגוון רחב של לקוחות מהסקטור הממשלתי, הציבורי והעסקי בישראל, וכן לתאגידים רב-לאומיים וחברות מובילות בחו"ל.

כמי שניצבת בחוד החנית של הקידמה הטכנולוגית, הפירמה מדורגת בקביעות בצמרת עורכי הפטנטים בישראל, והיא בעלת רשת ענפה של קשרים עם עמיתים בחו"ל, המאפשרת לה פעילות גלובלית.

לצד עיסוקה בתחום המקצועי, ד"ר לוצאטו אחראית גם לניהול השוטף ולפיתוח עסקי של פעילות הקבוצה.

במקביל לעיסוקיה המקצועיים, ד"ר אסתר לוצאטו מעורבת מאוד בעשייה ציבורית, חברתית וקהילתית, בעיקר בנגב. על עשייתה החברתית זכתה ד"ר לוצאטו לשורה של אותות הוקרה ופרסים ובהם הדלקת המשואות ביום העצמאות תשס"ו, 2006, פרס ב"ש למצויינות ועוד.

ד"ר לוצאטו נשואה לד"ר כפיר לוצאטו ואם לארבעה. היא מתגוררת בישוב עומר.

למידע נוסף על פטנטים לחצו כאן

ד"ר אסתר לוצאטו ב- Family Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully