וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזה מורם: מה את צריכה לדעת לפני ניתוח פלסטי-כירורגי?

8.6.2016 / 13:05

קצב הצניחה של החזה תלוי בתכונות הגנטיות והמבניות של רקמות התמיכה בשדיים ומשתנים מאד מאישה לאישה. מה חשוב לדעת לפני שפונים לניתוח הרמת חזה

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף ד"ר נועם חי

התרוקנות וצניחת השדיים היא תופעה טבעית המתרחשת כמעט אצל כל אישה בדרגה כלשהי. בדרך כלל, השינויים מתרחשים בהקשר של הריון, לידה והנקה או לאחר תהליכי הרזיה תלולה בין אם עקב דיאטה או לאחר הניתוחים השונים לקיצור הקיבה. אך לפעמים התרוקנות החזה מתרחשת כבר בגיל צעיר וללא כל סיבה ברורה.

מספיקה אפילו דיאטת "יו-יו" של 5-6 ק"ג בהם עלית וירדת במשקל בכדי לגרום להתרוקנות משמעותית של השדיים. בנוסף, קיימת קבוצת נשים צעירות שאצלן החזה לא התפתח באופן תקין, מדובר בשדיים צינוריים, נפולים ומאד לא אטרקטיביים, עם עטרות רחבות, אסימטריה ושדיים הרחוקים מאד זה מזה.

עבור אותן נשים התופעה פוגעת לא רק במראה שלהן אלא גם בדימוי ובביטחון העצמי, וניתוח להרמת החזה הוא הפתרון. ד"ר נועם חי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מסביר כי קצב הצניחה של החזה תלוי בתכונות הגנטיות והמבניות של רקמות התמיכה בשדיים ומשתנים מאד מאישה לאישה.

לכן, חשוב להכיר את סוגי הניתוחים השונים והדרכים השונות לתכנן ולבצע אותם בקפידה. בדרך זו תוכלי להשיג תוצאה אסתטית נאה ומעוצבת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף ד"ר נועם חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully