וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם הטיפולים הכירורגיים לטיפול במגיפת השמנת היתר?

10.7.2016 / 9:21

העובדה כי ברבים ממשקי הבית שני ההורים עובדים, יוצרת מצב בו ילדים ובני נוער רבים נסמכים על ארוחות מהירות, או מזון מעובד מהיר הכנה. איך שומרים על משקל הילדים?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף אסיא מדיקל סנטר

בשנים האחרונות, השמנת יתר והשמנת יתר קיצונית הפכו לנפוצות בקרב האוכלוסייה הישראלית, אשר סובלת מהמגפה בשיעורים דומים לאלו של מדינות מפותחות בעולם המערבי, וגם בקרב ילדים ובני נוער, ישראל נמצאת במקום גבוה ולא "מכובד".

אמנם שיעורי השמנת היתר בבריטניה ובארצות הברית עדין גבוהים מאלו שבישראל, אך עקומת השמנת היתר בישראל נמצאת בסימן עליה ובהחלט יש מקום לדאגה.

ד"ר אסנת רזיאל, כירורגית מומחית בניתוחי הרזייה ומנהלת רפואית מלב"י – מרכז לטיפול בהשמנת יתר בקבוצת אסיא מדיקל, מסבירה כי ילדים ישראלים אינם צורכים מספיק פירות, אינם פעילים מספיק מבחינה ספורטיבית ומרותקים יותר מדי זמן למסכים.

העובדה כי ברבים ממשקי הבית שני ההורים עובדים, יוצרת מצב בו ילדים ובני נוער רבים נסמכים על ארוחות מהירות, או מזון מעובד מהיר הכנה. לכן, יש חשיבות גבוהה לשינוי אורחות החיים, הוספת פעילות גופנית ואכילה מאוזנת. במקרים של השמנה קיצונית ניתן להיעזר בניתוח חדשני ויעיל להרזיה, ניתוח בריאטרי, אמצעי יעיל ובטוח לירידה במשקל ולמניעת מחלות נילוות להשמנה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף אסיא מדיקל סנטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully