וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת לתמיד: איפה הכי נכון לקנות חבילת נופש לחו"ל?

18.7.2016 / 7:21

תוצאות מחקר נרחב שערכה התאחדות סוכני הנסיעות בארה"ב הראה חיסכון רב לעומת רכישת נופש באינטרנט

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

בשליש הראשון של שנת 2016 נרשמו 1.6 מיליון יציאות לחו"ל של ישראלים, מדובר בעלייה של 15% לעומת אותה תקופה אשתקד. נתון זה מוכיח כי תחום הנסיעות והתיירות בישראל פורח, אך כדי לאפשר זאת נדרשת לא מעט עבודה גם מאחורי הקלעים.

הכירו את התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל אשר פועלת כעמותה ציבורית ללא כוונות רווח. מטרת העמותה היא לשפר ולהעמיק את תרבות הנסיעות והתיירות בישראל ולשם כך היא מקדמת הליכי חקיקה בתחום התיירות, הכלכלה והצרכנות בישראל.

ההתאחדות חתומה על הקוד האתי הגלובלי לתיירות שפועל בין השאר למניעת זנות וסחר בבני אדם ומפעילה את הוועדה לפניות הציבור שמטפלת בתלונות לקוחותיהם של סוכני הנסיעות. כמו כן, העמותה פועלת לקידומם המקצועי והאישי של העובדים בענף התיירות במסגרת המרכז להכשרת כוח אדם בתיירות.

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מסבירה כי בניגוד לדעה הרווחת לפיה מרבית היוצאים לחו"ל מתכננים את הטיול שלהם דרך הרשת, הנתונים מוכיחים כי מרבית עסקאות התיירות נעשות דרך משרדי הנסיעות ויועצי התיירות.

זאת ועוד – יועצי התיירות החברים בהתאחדות חוסכים ללקוחות שלהם זמן וגם כסף. תוצאות מחקר נרחב שערכה התאחדות סוכני הנסיעות בארה"ב הראה חיסכון ממוצע של 450 דולר ו-4 שעות של תכנון ללקוח שביצע הזמנה דרך יועצי תיירות.

לפרטים נוספים לחצו כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully