וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפתח לניצחון בתביעת רשלנות רפואית נמצא כאן

Family Guide בשיתוף עו"ד דוד שרים

25.7.2016 / 7:35

כל תביעת רשלנות רפואית מחייבת לרוב גם להוכיח את עובדות המקרה באמצעות התיק הרפואי ובאמצעות עדים עובדתיים

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עו"ד דוד שרים

הגשתם תביעה בגין רשלנות רפואית והיה נדמה לכם שהדברים כל כך ברורים ושלא צריך להיות רופא או משפטן כדי להבין שהצדק עמכם, אך בכל זאת הפסדתם בתיק או חתמתם על פשרה שאינה תואמת את חומרת המקרה.

כיצד זה קורה? ובכן, כל תביעת רשלנות רפואית מחייבת לרוב גם להוכיח את עובדות המקרה באמצעות התיק הרפואי ובאמצעות עדים עובדתיים אשר מספרים מה קרה, ולפי החוק חובה להגיש חוות דעת של רופא מומחה אשר מפרש את העובדות הרפואיות ומסביר לשופט איפה הרשלנות.

גם הנתבעים מגישים חוות דעת מטעמם לבית המשפט, והמומחים שלהם סותרים על פי רוב את כל מה שרשם המומחה הרפואי של התביעה.

כיוון שהמוסדות הרפואיים וחברות הביטוח אינם ממהרים להיפרד מכספן ויוקרתן והחלטת בית המשפט נשענת אך ורק על העובדות והפרשנויות שהובאו בפניה, חוות הדעת וחקירת המומחים הן המפתח העיקרי בתביעות רשלנות רפואית - גם במקרים שעל פניהם נראים פשוטים ועל אחת כמה וכמה במקרים מורכבים יותר.

חקירת רופאים מומחים דורשת מיומנות רבה כיוון שרבים מהרופאים הללו בעלי ידע וניסיון רב וזוכים להערכה מצד השופטים.

ד"ר דוד שרים, רופא ועורך דין אשר מתמחה בתביעות מסוג רשלנות רפואית, מסביר שחקירה אפקטיבית של מומחה רפואי דורשת מומחיות, ונשענת על היכולת להבין את הדקויות הרפואיות ולפצח את התיק הרפואי ולהסיק על פי מה שכתוב בו מה קרה בפועל לעומת מה דווח.

בעזרת נתונים אלה והשענות על ספרות מקצועית וידע רפואי, יוכל עורך הדין להוביל את קו החקירה למקום אליו כיוון ולהוכיח סתירות, אי דיוקים ואפילו ניסיונות של מומחים רפואיים להטעות את בית המשפט וכמובן להוכיח טיפול רפואי רשלני שאינו תואם את הסטנדרטים הרפואיים שהיו תקפים באותה העת.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully