וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופש בלי לדאוג: היועצים שיעשו הכל כדי שתהנו בחופשה

27.7.2016 / 7:39

להשוות מחירים, להזמין טיסה, מלון, כרטיסים להופעה או למשחק, לקבל המלצות על מסעדות ואז להזמין מקום, לעשות ביטוח - יש מי שיעשה את זה עבורכם

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

המזוודות ליד הדלת, ההסעה לשדה התעופה כבר מחכה למטה ואתם הופכים את הבית בשביל למצוא את הדרכון. ההכנות לחופשה מרגיעה יכולות להכניס אנשים רבים ללחץ האמת, לא קשה להבין נמדוע.

להשוות מחירים, להזמין טיסה, מלון, כרטיסים להופעה או למשחק, לקבל המלצות על מסעדות ואז להזמין מקום, לעשות ביטוח ולמצוא מישהו שישקה עבורכם את העציצים בזמן שתהיו בחו"ל ולקוות שהכול ילך חלק.

למה פשוט לא לתת למישהו אחר לעשות את העבודה הזאת עבורכם? אז אמנם הוא לא ישקה את העציצים שלכם, אך יועצי התיירות ומשרדי הנסיעות יכולים לדאוג לכל היבט בטיול שלכם והיתרון הגדול זה שמרבית השירותים הם ללא עלות נוספת או גבוהה.

למעשה ההיפך הוא הנכון, מחקר שנעשה בארה"ב הראה חיסכון ממוצע של 450 דולר ו-4 שעות תכנון בביצוע הזמנה דרך יועצי תיירות. המהפכה הדיגיטלית יצרה אצל אנשים רבים תחושה כי כבר אין טעם לפנות ליועץ תיירות, אך האמת היא שהניסיון שלהם בשילוב היתרונות הטכנולוגים הופכים את יועצי התיירות ל One stop shop של כל צרכי החופשה שלכם.

אבי בן רובי, בעלים ומנכ"ל של משרד החבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, מסביר כי יועץ התיירות יכול לספק עבורכם הצעות ופתרונות יצירתיים גם במקרה של בעיה ומספקים מענה אנושי של 24/7.

הדרכון שלא מצאתם בהתחלה הלך לאיבוד בטיול? יועץ התיירות יהיה בקשר עבורכם עם הקונסוליה והרשויות המקומיות, המלון שהזמנתם לא עמד בתנאים? שבו בלובי ויועץ התיירות ימצא לכם מלון חדש.

כמו כן, יועצי התיירות מכירים את השטח ויתנו לכם את המידע הכי רלוונטי ועדכני בכל הנוגע ליעד, ביטוחים, טיסות, ויזות והמלצות. בחרתם להזמין את החופשה דרך יועץ תיירות? מצוין.

כעת בדקו אם הוא חבר בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל. רק יועצי תיירות אשר חברים בהתאחדות מחויבים לקוד האתי הגלובלי לתיירות ופועלים למען הצרכנים וקידום הענף בארץ.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully