פיקוד העורף הגל השקט

הגדרת ישובים להתרעה
      הגדרת צליל התרעה

      נמנעים מגלוטן? אלה התחליפים שאתם חייבים לאכול

      הגלוטן הוא חלבון המצוי בעיקר בדגנים, כחיטה, שעורה, שיפון וכוסמין והבעיות שהגלוטן עלול לעורר נבנות עם השנים. מהם התחליפים הקיימים בשוק?

      נמנעים מגלוטן? אלה התחליפים שאתם חייבים לאכול
      Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עירית אורגניק

      כמעט כל יום אנחנו נתקלים בפרסומים ומחקרים שונים שיוצאים בהכרזה "מה מותר לאכול ומה לא?" הדעות תמיד חלוקות ויוצרות מחנות של "מותר" ו"אסור", אך כמו בכל דבר בחיים האמת נמצאת אי שם באמצע.

      בשנים האחרונות נעשו מחקרים רבים על הנזקים הפוטנציאלים של הגלוטן, לא רק בקרב חולי צליאק, ואנשים רבים בחרו להימנע ממנו לגמרי.

      הגלוטן הוא חלבון המצוי בעיקר בדגנים, כחיטה, שעורה, שיפון וכוסמין וכפי שנכתב למעלה, אלא אם אתם סובלים מצליאק או קרוהן, ניתן לאכול אותו אך חשוב לעשות זאת במתינות.

      הבעיות שהגלוטן עלול לעורר נבנות עם השנים וחשוב לתת לגוף כמה ימי מנוחה אחרי שאכלתם מזון אשר מכיל גלוטן. עירית אופיר, מייסדת 'עירית אורגניק' - ליווי אישי לחינוך קולינרי, מספרת כי לא מעט אנשים שואלים אותה באיזה תחליפים ניתן להשתמש.

      הרשימה ארוכה וכוללת קמח אורז, כוסמת, דוחן ועוד וברגע שנבין כיצד לשלב אותם ביומיום נוכל לשמור על הבריאות ולא פחות חשוב על הטעם וחדוות האכילה. בעזרת ליווי אישי לחינוך קולינרי ניתן ללמוד איזה סוג קמח צריך להיות בכל בית ולאיזה מטרות הוא יכול לשמש.

      בריאות מתחילה בבית וחשוב להקנות הרגלים בריאים ולא לפחד מלנסות דברים חדשים.

      מזמינה אתכם להתקשר, לשאול ולקבוע פגישה לליווי אישי בביתכם לחינוך קולינרי. כן, אני מגיעה אליכם עד הבית! נכין ביחד מתכונים מיוחדים ובעזרת כלים בסיסיים השינוי כבר יתחיל ותיהנו מאוכל בריא וטעים במשך כל ימות השבוע מבלי להיות מרותקים למטבח.

      לפרטים נוספים לחצו כאן