וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להכניס טעם וטבע לחיים: התבלינים הכי בריאים במטבח

11.8.2016 / 9:07

כאשר מדברים על צבע באוכל מיד חושבים על תבלינים אבל יש להם גם לא מעט תכונות בריאותיות. קבלו כמה שילובים מעניינים שיעשו טוויסט גם למנה וגם לבריאות שלכם

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף עירית אורגניק

גל תכניות הבישול הכניס לא מעט צבע למסך שלנו והפך את האוכל לתחביב לאומי. אך בטלוויזיה עדיין אי אפשר להריח ולטעום, ולצערנו אנשים רבים מסתפקים בלצפות במקום להתנסות ולנסות להכניס את הצבע גם למטבח שלהם.

כאשר מדברים על צבע באוכל מיד חושבים על תבלינים אבל יש להם גם לא מעט תכונות בריאותיות. בניגוד לפירות וירקות, התבלינים נשארים זמן רב יותר על המדף ולכן חשוב ללמוד כיצד לשמור על הערכים התזונתיים שלהם.

עירית אופיר, מייסדת 'עירית אורגניק', ליווי אישי לחינוך קולינרי, מסבירה שכדי לשמור על ערכם התזונתי של התבלינים מומלץ לשמור אותם במקפיא ונותנת כמה טיפים על שילובים מעניינים שיעשו טוויסט גם למנה וגם לבריאות שלכם.

בעזרת ליווי אישי לחינוך קולינרי ניתן לקבל את הכלים ליצירת תשתית של מטבח טעים ובריא שמותאמת אישית לכל בית. עירית אופיר מאמינה כי גם באוכל בריא חשוב לשמור על חדוות האכילה וכי חינוך לבריאות מתחיל מהבית והגיע הזמן שניקח אחריות על מה נכנס לגוף שלנו ושל ילדינו.

מזמינה אתכם להתקשר, לשאול ולקבוע פגישה לליווי אישי בביתכם לחינוך קולינרי. כן, אני מגיעה אליכם עד הבית! נכין ביחד מתכונים מיוחדים ובעזרת כלים בסיסיים השינוי כבר יתחיל ותיהנו מאוכל בריא וטעים במשך כל ימות השבוע מבלי להיות מרותקים למטבח.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף עירית אורגניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully