וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרומת ביצית: כיצד להבטיח ילד בריא?

5.9.2016 / 5:37

מלבד הגיל המבוגר, סיבות כמו כישלון שחלתי, ניתוחים באגן, הקרנות, הפרעות גנטיות ואף כישלונות חוזרים בטיפולי הפריה חוץ גופית, מצריכים תרומת ביציות

Famliy Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף ד"ר אלי גבע

מטרת טיפול תרומת ביצית הינה לאפשר לידת ילוד בריא לאם בריאה והוא מיועד לזוגות או להורים יחידים המעוניינים בהקמת משפחה. תרומת ביצית מתאימה לנשים בגילאי 18 עד 54, ולעיתים היא הפתרון היחיד בקרב נשים מגיל 45 ומעלה אשר רוצות להרות.

מלבד הגיל המבוגר, סיבות כמו כישלון שחלתי, ניתוחים באגן, הקרנות, הפרעות גנטיות ואף כישלונות חוזרים בטיפולי הפריה חוץ גופית, יכולות להוביל לצורך בתרומת ביציות. מדובר בהליך מורכב מאחר ועל הרופא המטפל להכין את שתי המטופלות בו זמנית. חשוב שהביציות הנתרמות הן של נשים בריאות וצעירות ולרוב לאחר שילדו בעבר ילד בריא אחד או יותר.

לכן מומלץ כי בכל טיפול של תרומת ביצית תתבצענה בדיקות סקר גנטיות נרחבות לתורמת אשר יסייעו במניעת מחלות העוברות בתורשה. בנוסף, בהליך תרומת ביציות שנעשה בהתאמה אישית, מתורמת לנתרמת, אישה יכולה להרות מספר פעמים מאותה תרומה כיוון שמקפיאים את עודף הביציות המופרות.

כלומר, בשיטה זו נחסכת לאישה הנתרמת לחפש תורמת חדשה ובריאה כאשר היא תהיה מעוניינת בהריון נוסף.

ד"ר אלי גבע מומחה לפוריות והפריה חוץ-גופית וחלוץ הקפאת הביציות לשימור הפוריות, מרחיב על הליך תרומת הביציות ומסביר על הסיבות העיקריות לצורך בתרומת ביציות.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Famliy Guide בשיתוף ד"ר אלי גבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully