וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכס אנושי: כך תדעו אם מתווך הנדל"ן שלכם הוא מקצועי

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

1.9.2016 / 6:57

השוק רווי במתווכים ולמצוא את האחד שישמור על האינטרסים שלכם, יבדל את הנכס, יגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי ובמקביל ידע למי מהם הנכס יכול להתאים, זאת משימה לא פשוטה. איך צולחים אותה?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

עבור רוב האנשים, נדל"ן הוא הנכס המשמעותי ביותר שעומד לרשותם ובחירת סוכן הנדל"ן היא המפתח למכירה מוצלחת. השוק רווי במתווכים ולכן חשוב למצוא את האחד שישמור על האינטרסים שלכם, יבדל את הנכס, יגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי ובמקביל ידע למי מהם הנכס יכול להתאים.

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל של חברת Franchi Real Estate, מספר כי החברה שבבעלותו עוסקת בתחום של תיווך נדל"ן, ייעוץ וליווי במכירה של מקרקעין, בשמאות והשבחת נכסים. למעשה, הלקוח מקבל ליווי בכל תהליך הקניה והמכירה של הנכס.

אינצ'ליני מאמין כי ההצלחה בשיווק ובמכירת הנכס תלויה בניסיון, במקצועיות ובאמינות של יועץ הנדל"ן וכן בהשקעת משאבים רבים על מנת לבדל אותו מאחרים. הבידול יבוא לידי ביטוי בשיווק הנכס בבלעדיות ויבטיח כי הנכס ישווק ויפורסם בערוצים רבים ומגוונים בארץ ובחו"ל.

נכס שלא ישווק בבלעדיות יגרור תחרות בין מתווכים ויביא לפגיעה בתהליך המכירה משום שיפורסם ע"י מתווכים שונים במחירים שונים ולעיתים יכלול הפרסום גם מידע מהותי שונה.

Franchi Real Estate נוסדה ב- 1964 על ידי פרנצ'סקו אינצ'ליני שעלה לישראל מאיטליה ופועלת כחברה משפחתית ייחודית ומצליחה שמעניקה ללקוחותיה יחס אישי וליווי צמוד בכל תהליך הקניה והמכירה של הנכס. לחברה משרדים בארץ (במרכז וצפון תל אביב) ומספר משרדים נוספים בארה"ב, איטליה, צרפת ובקרוב גם בבלגיה.

לפרטים נוספים לחץ כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully