וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכרים נכס? קבלו את המדריך לעסקה הכי טובה

7.9.2016 / 8:15

מצד אחד מחפשים להשיג את המחיר הגבוה ביותר, ומצד שני שהליך המכירה יהיה יעיל ומהיר ככל הניתן. כדי למכור את הנכס בתנאים הטובים ביותר?

Family Guide - תוכן שיווקי - בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

הביקוש לדירות במרכז וצפון ת"א ממשיך לעלות ואיתו גם המחירים, מה שמוביל בעלי נכסים רבים לזהות את הפוטנציאל הכלכלי ולהחליט למכור את הנכס. אך לא תמיד מדובר במשימה פשוטה.

מצד אחד מעוניינים למכור במחיר ראוי ואם אפשר גם גבוה יותר מהשווי המוערך, ומצד שני שהליך המכירה יהיה יעיל ומהיר ככל הניתן. כדי למכור את הנכס בתנאים הטובים ביותר, אנשים רבים מתלבטים האם להעניק לסוכן הנדל"ן בלעדיות?

מרצ'לו אינצ'ליני, בעלים ומנכ"ל של חברת Franchi Real Estate, מסביר כי חתימה על בלעדיות מעניקה לבעל הנכס כוח שוק משמעותי והחשוב מכל שהבלעדיות תינתן לחברה שמתחייבת בכתב על פרסום בערוצים רבים ומגוונים גם אם הדבר כרוך בעלויות גבוהות.

בחתימה על הסכם בלעדיות המתווך מייצג את המוכר במטרה להביא למכירת הנכס במחיר הגבוה ביותר ובתנאים הטובים ביותר, זאת במטרה לשמור על האינטרסים של המוכר תוך ניהול משא ומתן הוגן וענייני.

בנוסף, עצם החתימה יוצר תמריץ עבור המתווך להשקיע משאבים רבים בשיווק הנכס. מנגד, ריבוי מתווכים עלול להוביל למצב בו אותו הנכס יופיע במחירים שונים באפיקי השיווק השונים ויפגע בערכו, ימנע מסוכן הנדל"ן לפנות לסוכנים ולקוחות אחרים ויפגע בסיכוי של בעל הנכס לקבל את התמורה הטובה ביותר עבורו.

בשורה התחתונה, עבודה מול יועץ נדל"ן מומחה מייעלת את תהליך המכירה ושומרת על אחידות בכל הנוגע לייצוג הנכס.

לפרטים נוספים לחץ כאן

Family Guide בשיתוף פרנצ'י נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully